پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فاش شد؛ راز کامبک تاریخی بارسلونا !

کد خبر : 63625  |  زمان ارسال : جمعه 20 اسفند 1395
چه چیزی رختکن بارسلونا را برآشفت ؟!

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش وب سایت گل، جرمی متئو درخصوص تحریک و رفتارهای بازیکنان پی اس جی، آن را عاملی انگیزشی برای تیمش توصیف کرد و رسما از خشم رختکن آبی اناری ها و اتحاد آن ها سخن گفت.

 

پس از برتری 4-0 پاریسی ها در بازی رفت، بازیکنان پی اس جی طعنه های زیادی به بازیکنان بارسلونا زدند که اتفاقات پس از ان از نظر جرمی متئو به عاملی انگیزشی برای بازیکنان بارسلونا تبدیل شد.

 

متئو ضمن بیان عصبانیت بازیکنان بارسلونا از اقدامات پاریسی ها پس از بازی رفت گفت:

رابیوت و کورزاوا بازیکنان جوانی هستند و فکر می کنم این جوانی عامل عدم فروتنی آن هاست. خب در فوتبال همه چیز به سرعت تغییر می کند و ورق بر می گردد و این کامبک به آن ها صدمه زد. شما باید تحت هر شرایطی تا پایان 90 دقیقه بازی دوم صبر کنید. فقط آن ها نبودند. شما می توانید از برد 4-0 در بازی رفت خوشحال باشید اما باید فروتن باقی بمانید. ارسال پیام خوب است اما نه در حالی که هنوز بازی برگشت باقی مانده و نمی دانید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

 

متئو در ادامه درخصوص جو کلی پس از بازی رفت و عصبانیت هم تیمی هایش گفت:

من می توانم این را به شما بگویم که رختکن تیم ما از کارهای آن ها عصبی شده بود. حتی همسران بازیکنانشان نیز مثل همسر مارکینیوس ما را عصبی کردند، همسر مارکینیوس با عکسی از 4 انگشت در کنار سگ خود ما را عصبی کرد. این ها چیزهایی بود که واقعا رختکن ما را اذیت و عصبی کرد و به همین دلیل ما واقعا قصد رقم زدن کامبک را داشتیم.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.