پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

استویچکوف: کرایوف در مقابل همه سرم را می برید !

کد خبر : 63813  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 اسفند 1395
هریستو استویچکوف اسطوره باشگاه بارسلونا به یاد خاطره ای جذاب پرداخت.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش مارکا، هریستو استویچکوف در گفت و گو با مجله بلغاری Panenka به یاد روزهای گذشته خود در بارسلونا پرداخت و در این بین به بیان خاطره ای جالب از یوهان کرایوف پرداخت.

 

کرایوف و استویچکوف در کنار یکدیگر روزهای بزرگی را در بارسلونا رقم زدند و رابطه ای بسیار نزدیک و دوستانه با یکدیگر داشتند ولی با این حال مربی می توانست به بازیکن خود در مقابل دیگر برخورد تندی داشته باشد.

 

استویچکوف با یاد آوردن یکی از روز های خود در بارسلونا گفت:

یک روز من به او گفتم که نمی خواهم بیشتر از این پیراهن شماره 8 را بپوشم  چون شماره ای است که شما همواره تعویضش می کنید. من به او گفتم که می خواهم شماره 3 یا 14 را بر تن کنم، ان وقت منرا تعویض می کنی؟

 

 

استویچکوف در ادامه درخصوص رفتار کرایوف با خود گفت:

کرایوف در مقابل بقیه بازیکنان من را می کشت و سپس در خفا به من می گفت که بهترین بازیکن تیمش بوده ام. او بیش تر از یک دوست برایم بود . او در مقابل تیم می توانست به من بگوید که فاجعه بار بازی کرده ام، اینکه نمی توانم بازی بعدی را بازی کنم ولی بعد از بازی با هم برای غذا خوردن می رفتیم.

 

استویچکوف در ادامه در ستایش از کرایوف بیان کرد:

او زندگی من را تغییر داد و همین طور بسیاری از بازیکنان دیگر. او من را از کشوری خفقان و کمونیستی برای آمدن به بارسلونا و بازی در بارسلونا فراخواند. او به روش مخصوص خود کار می کرد. او وقت زیادی را در بعدازظهر ها برای آموزشم اختصاص می داد تا چیزهایی را به من یاد دهد که می بایست درون زمین انجامش دهم. فلسغه کرایوف در هر تیمی و با هر بازیکنی قابل اجرا نیست. اول از همه نیاز به ایده دارید و سپس بازیکنانی که بتوانند آن را پیاده کنند. هرکسی این کار را بلد نیست.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.