پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه : دلایل قهرمان شدن و قهرمان نشدن بارسلونا !

کد خبر : 63823  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 اسفند 1395
بارسلونا میتواند در فصل 2016/17 قهرمان شود ؟

اختصاصی بارسا نیوز - روزنامه ی مارکا اقدام به انتشار گزارش جالبی کرد . معمولا برای قهرمانی یک تیم دلایلی ذکر میشود اما اینکه همزمان دلایل قهرمان نشدن نیز مورد بررسی قرار گیرد چیز تازه ای است !

 

بله میتواند !

fc barcelona

 

با وجود شکست روز یکشنبه در ورزشگاه ریازور دلیلی برای این باور وجود دارد که بارسلونا فصل خود را برخی از عناوین قهرمانی مهم به پایان میبرد :

 

بازی برگشت با پاری سن ژرمن

این تیم نشان داد که قادر است هرگونه نتیجه ای که لازم دارد را کسب کند . شکست 4-0 در لیگ قهرمانان را هیچ تیمی نتوانسته بود جبران کند و آنها اینکار را کردند . به همین دلیل اعتماد به نفس کافی در آبی و اناری ها وجود دارد . با این حال نمایش روز یکشنبه نشان داد که هنوز تیم مشکلاتی دارد .

 

دروازه بان بزرگ !

باید گفت مارک تراشتگن دروازه بان بارسلونا یکی از بهترین نمایش های خود را تاکنون در این فصل داشته است . دروازه بان آلمانی که در آغاز فصل باعث شد خیلی ها از او ناامید شوند در ادامه خلاف آن را ثابت کرد .

 

رئال مادرید خوب نیست !

خبر خوب برای کاتالان ها اینکه آنها با رئال مادرید در لالیگا بازی میکنند و ممکن است مسیر به شکلی پیش برود که آنها در لیگ قهرمانان نیز مقابل هم قرار بگیرند . رئال مادرید در این فصل بهترین نیست و بارسلونایی ها معتقند اگر بتوانند به این تیم فشار بیاورند آنها دچار اشتباهات بیشتری خواهند شد !

 

 

ام اس ان

اگر چیزی وجود داشته باشد آن گلزنی مسی , سوارز و نیمار است . ام اس ان بارسلونا با اکثر تیم ها فرق میکند , حتی اگر بازی یکشنبه موفقیت چندانی نداشتند . سوارز و مسی از شانس های آقای گلی در لالیگا هستند و نیمار نیز در این فصل بهترین عملکرد را به نمایش گذاشت !

 

نه نمیتواند !

luis suarez

 

با وجود نتیجه ی باورنکردی در چهارشنبه ی گذشته برابر پاری سن ژرمن اما بارسلونا مقابل دپورتیوو لاکرونیا در بهترین فرم نبود . این تیم نشان داد میتواند در عین حال در یک هفته هم قادر به نمایش بهترین عملکرد باشد و هم بدترین عملکرد . به طور معمول این بینظمی ها میتواند شانس کسب عناوین قهرمانی بزرگ را از بین ببرد !

 

فرم نامنظم

یکی از مشکلات بزرگ بارسلونا در این فصل است . این تیم همانی است که 6 گل به پاری سن ژرمن زد اما در برابر یک تیم در بازی حساسی که برای رقابت قهرمانی لالیگا حیاتی بود شکست خورد . چنین تغییراتی در فرم تیم باعث میشود قهرمانی سخت شود .

 

بازیکنان ذخیره در نیمکت

باشگاه بارسلونا تلاش قابل توجهی در تابستان گذشته برای تیم انریکه انجام داد تا یک نیمکت قوی داشته باشند . با این حال واقعیت در این فصل نشان داد که بازیکنان ذخیره ی بارسلونا سطح بالایی ندارد . در ریازور به طور مثال سوارز , گومز و آردا توران مثالی بر این ادعا هستند !

 

قهرمانی فقط به خودشان بستگی ندارد

با شکست بارسلونا برابر دپورتیوو لاکرونیا دوباره بارسلونا به وضعیت قبلی بازگشت . به این معنا که رئال مادرید جای بارسلونا را در صدر جدول لالیگا بازپس گرفت . اگرچه بارسلونا میتواند با فرمول جادویی خود تمام مسابقات باقی مانده لالیگا را برنده شود اما قهرمانی آنها بستگی به نتایج رئال مادرید دارد !

 

بدون جایگزین

مصدومیت الیکس ویدال و تصمیم باشگاه بارسلونا برای نخریدن جایگزین را همه میدانند . از دست دادن ویدال یک مشکل بزرگ برای این تیم بود . قبل از این تصور میشد بارسلونا از لیگ قهرمانان حذف میشود اما با تغییر وضعیت و ماندن بارسلونا در چمپیونز روزهای سخت تری در راه است !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.