پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو : چهار گزینه نهایی بارسلونا برای جایگزینی لوئيز انریکه

کد خبر : 64140  |  زمان ارسال : چهارشنبه 2 فروردین 1396
آبی اناری‌ها چهار گزینه نهایی خود را مشخص کرده‌اند.

باشگاه بارسلونا برای جایگزینی لوئیز انریکه و تعیین مربی فصل بعد خود روی چهار گزینه نهایی به اتفاق نظر رسیده است. یکی از میان ارنستو والورده، اونزوئه، کومان و اوزه بیو ساکریستن هدایت کاتالان‌ها را برعهده خواهد گرفت.

 

به گزارش mundodeportivo، هفته‌ها پیش از اینکه انریکه رسما اعلام کند که قراردادش با باشگاه را تمدید نخواهد کرد، رابرت فرناندز به عنوان مدیر ورزشی باشگاه به دنبال مشخص کردن مربی بعدی بود. از میان تمام گزینه‌های احتمالی و با رد شدن از چند فیلتر ضروری از جمله پیشینه حضور در باشگاه، التزام به سبک فوتبال مالکانه و هجومی در کنار توانایی کنترل رختکنی پر از ستاره، چهار نفر انتخاب شده‌اند.

 

ارنستو والورده؛ بازیکن سابق باشگاه که به فوتبالی هجومی علاقه دارد و دانش و هنر خود را در والنسیا، اسپانیول و ویارئال نشان داده است. البته که اوج عملکرد او در بیلبائو بوده است. دیگر فاکتور مثبت والورده این است که قراردادش در پایان همین فصل به پایان می‌رسد و بارسا برای جذب او هزینه‌ای پرداخت نخواهد کرد.

 

خوان کارلوس اونزوئه؛ دستیار مورد اعتماد انریکه و بازیکنان بارسلونا. مغز متفکر کنونی بارسا که رابطه بسیار خوبی با اکثریت بازیکنان تیم دارد و سابقه حضور در باشگاه را نیز به همراه گواردیولا داشته است. او را همه با تبلتی که در دستانش قرار دارد می‌شناسیم و یکی از محتمل‌ترین گزینه‌های جایگزینی دوست صمیمی‌اش به شمار می‌رود.

 

رونالد کومان؛ سرمربی کنونی اورتون که باز هم ثابت کرده مربی کاریزماتیک و موفقی‌ست. رونالد اعتبار و احترام زیادی میان هواداران و بازیکنان دارد. مربی باشخصیتی که از او به عنوان قهرمان ومبلی یاد می‌شود. در تیم رویایی کرایوف بازی می‌کرده و خیلی خوب باشگاه را می‌شناسد. اما او با تافی‌ها قرارداد دارد و پروژه جدیدی را در گودیسون پارک دنبال می‌کند.

 

اوزه بیو ساکریستن؛ سرمربی رئال سوسیداد که کاملا نشان داده علاقمند به سبک بازی مبتنی بر حفظ توپ و مالکیت است. او سابقه چندین سال حضور در بارسا و مربی‌گری تیم‌های پایه این باشگاه را نیز در کارنامه دارد. او اما به تازگی قراردادش را با سوسیداد تمدید کرده است. 

 

این یعنی افرادی چون سمپائولی، اسکار، کوکو، کلوپ، ماتینز و ستین شانسی برای هدایت بارسلونا نخواهند داشت. چنانچه بارسا در فصل جاری عملکرد فوق العاده‌ای در کسب جام داشته باشد، احتمالا اونزوئه را باید مربی بعدی باشگاه بدانیم. در غیر این صورت، به نظر می‌رسد شانس والورده بیش از دیگر گزینه‌هاست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.