پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا تیم رویایی و کریستیانو الگوی من است

کد خبر : 64182  |  زمان ارسال : پنجشنبه 3 فروردین 1396
پسر مهاجم سابق آبی اناری‌ها می‌گوید در هفت سال آینده در نیوکمپ خواهد بود.

جاستین کلایورت، پسر پاتریک کلایورت، مهاجم سابق بارسلونا که در حال حاضر در آژاکس بازی می کند ضمن معرفی کریستیانو رونالدو به عنوان الگو مدعی شد خودش را در هفت سال آینده در نیوکمپ می‌بیند.

 

به گزارش mundodeportivo، جاستین 17 ساله در پست وینگر (معمولا راست) بازی می‌کند. سرعت خیلی خوبی دارد و از فیزیک بدنی مناسبی نیز بهره می‌برد. او هلندی‌ست و در تمام تیم‌های پایه لاله‌های نارنجی حضور داشته و دارد. از او به عنوان یکی از آینده‌دارترین بازیکنان هلند و آژاکس یاد می‌شود. جاستین در مصاحبه با گل صحبت‌های جلبی پیرامون الگو و رویاهایش بر زبان آورده که خواندنش خالی از لطف نیست:

 

باشگاه رویایی من بارسلوناست اما فوتبال انگلیس هم خیلی خوب است. واقعا لیگ برتر انگلیس را دوست دارم و مایلم در آنجا بازی کنم. خودم را طی هفت سال آینده کجا می‌بینم؟ البته که بارسلونا. اما قبل از آن دوست دارم در جزیره بازی کنم. البته اگر امکانش باشد. بزرگ‌ترین رویایم در فوتبال این است که در آژاکس به یک فوتبالیست عالی و یک مرد تبدیل شوم و بعد به یک باشگاه بزرگ‌تر بروم و آنجا هم خوب بازی کنم. البته رویای دیگرم هم این است که مصدوم نشوم. همواره سالم باشم چون مصدومیت تاثیر زیادی بر دوران حرفه‌ای یک فوتبالیست می گذارد. از این گذشته خوشحال بودن در کنار خانواده ام را نیز خیلی دوست دارم. 

 

بازیکنی که خیلی او را تحسین می‌کنم، کریستیانو رونالدوست. نه فقط به خاطر کیفیت‌هایش که بر همه روشن است. بلکه به خاطر سبک زندگی‌اش، تغذیه و تلاش بی وقفه‌اش. او هرگز دست از تلاش برنمی‌دارد و واقعا یک الگو برای من به شمار می‌رود. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.