پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی بازی آرژانتین و شیلی؛ بائوزا هم نمی تواند !

کد خبر : 64189  |  زمان ارسال : جمعه 4 فروردین 1396
آرژانتین با تک گل مسی از سد شیلی گذشت اما آیا این آرژانتین به مانند برزیل تیته جذاب است؟

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش بلچر ریپورت، ادگاردو بائوزا موفق شد تا تحت هر شرایطی سه امتیاز ارزشمندی را در شب درخشش لیونل مسی کسب نماید هرچند که تیم او دست کمی از تیم تاتا مارتینو نداشت.

 

باتوجه به اینکه دو تیم رده چهارمی شیلی و رده پنجمی آرژانتین در جدول مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف یکدیگر می رفتند، انتظار می رفت که این دیدار هم از این منظر و هم از منظر حس انتقام مسی و هم تیمی هایش بابت شکست در فینال کوپا امریکا بازی جذابی را رقم بزند اما اینگونه نشد.

 

پس از درگیری ها و آشفتگی های درون فوتبالی آرژانتین با مرگ خولیو گروندونا رئیس فدراسیون فوتبال این کشور در سال 2014 مشکلات درون مستطیل سبز نیز با ناکامی آن ها در قهرمانی کوپا امریکا مقابل شیلی و فشار بر روی مسی بابت از دست دادن پنالتی و خداحافظی کوتاه مدت او افزایش یافت تا آرژانتین یکی از کاندیداهای صعود به مرحله پلی آف و حتی حذف باشد.

 

 

بنابراین انتظار می رفت که در بوینس آیرس شاهد دیدار جذابی باشیم ولی علی رغم حضور مهاجمان برجسته دنیا در هر دو تیم، نیمه اول بسیار سردرگم و کم هیجان بود.

 

مشکل آرژانتین در 8 سال گذشته مشخص است، دفاع شل و ضعیف که سرخیو رومئو را به واکنش واداشت.

 

در 55 دقیقه ای که آگوئرو درون زمین حضور داشت، تنها 8 پاس داد و تنها 15 بار توپ را لمس نمود و نتوانست با ماسکرانو و لوکاس بیلیا دو هافبک تیم ارتباط برقرار کند و این تصمیم تاکتیکی اشتباه باعث شد تا انتقادات از آگوئرو ادامه یابد که با دور بودن از هیگواین نتوانستند دفاع شیلی را اذیت کنند. 

 

 

در تیم آرژانتین بائوزا با آگوئرو، هیگواین و دی ماریا و با حضور مسی کار را آغاز کرد. فونس موری به دلیل محرومیت در دسترس بائوزا نبود.

 

در تیم شیلی نیز ، پیزی سرمربی این تیم، آرتور ویدال بهدلیل محرومیت و مارسلو دیاز را بهدلیل مصدومیت دراختیار نداشت.

 

نیمه اول

 

خوزه فوئنزالیدا در نیمه نخست مرد مهیج زمین بود. بازیکن شیلی پس از اینکه در دقیقه 7 فرصت پیش انداختن شیلی را با آفساید اعلام شدن گلش از دست داد روی گل آرژانتینی ها نیز نقش ایفا کرد.

 

خوزه با خطا بر روی انخل دی ماریا درون محوطه جریمه داوار را وادار به دمیدن در سوت خود برای اعلام خطای پنالتی کرد تا مسی از روی نقطه پنالتی دروازه شیلی را باز کند. مسی با فریب دادن کلودیو براوو دروازه شیلی را بازکرد تا انتقام فینال کوپا آمریکا را بگیرد.

 

 

در انتهای نیمه نخست نیز اوتامندی موقعیت خوبی را برای برتری دو گله تیمش از دست داد.

 

نیمه دوم

 

بازی کم هیجان در نیمه اول با پاس کات بک دی ماریا برای مسی و شوت او  تا دقیقه 61 ادامه داشت. در ادامه در دقیقه 66 تلاش الکسیس سانچز نتیجه ای را درپی داشت که می توانست گل تساوی را به ثمر برسند که ضربه ازاد خود را از بالای دروازه به بیرون فرستاد. در ادامه شیلی با دراختیار داشتن توپ و میدان با یک نفوذ از جناح چپ باعث شد تا سرخیو رومئو مجبور به سیو و واکنش سریع گردد.

 

در ادامه، یک ضربه پنالتی برای شیلی در دقیقه 74 نگرفت در صحنه ای که نیکلاس اوتامندی الکسیس سانچز را سرنگون کرد که داور پشت محوطه اعلام خطا نمود و ضربه ازاد او مجددا به بیرون رفت.

 

در نهایت، آخرین موقعیت شیلی نیز در دقیقه 79 از دست رفت تا وضعیت مسی و هم تیمی هایش برای صعود بهبود یابد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.