پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آنالیز جامع عملکردی هکتور بلرین و دنی آلوز

کد خبر : 64232  |  زمان ارسال : شنبه 5 فروردین 1396
هکتور بلرین واقعا مناسب جانشینی دنی آلوز است؟

اختصاصی بارسانیوز – با خروج دنی آلوز در تابستان 2016 و انتقال ناراحت کننده به یوونتوس بابت انتقادات و اظهارات دنی که اعلام بی حرمتی نمود، انریکه از سرجی روبرتو به عنوان مدافع راست در تیم خود استفاده کرد تا اینکه هم اکنون خرید یک مدافع راست لازم و ضروری به نظر می رسد.

 

طبق گزارشات و به ویزه رابرت فرناندز، بارسلونا در تابستان 2017 برای نیاز مبرم تیم در دفاع راست باتوجه به ورود سرمربی جدید، اقدام به استفاده از بازار و منابع خود در لاماسیا خواهد کرد که هکتور بلرین نیز یکی از گزینه هاست.

 

اما واقعا بلرین این توانایی را به عنوان پرورش یافته لاماسیا دارد؟

 

 

جدا از مقایسه آرسنال با بارسلونا و شرایط متفاوت لالیگا و لیگ جزیره، در اینجا فقط به بررسی آماری و مقایسه از این منظر خواهیم پرداخت که وب سایت گل آن را فراهم کرده است.

 

دنی در ژوئن 2016 پس از 8 سال پرافتخار در بارسلونا با کوله باری از درد و بی حرمتی بارسلونا را ترک کرد و حالا باید خود را در یک چهارم لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا و هم تیمی های سابق خود آماده نماید.

 

 

فارغ از اینکه بلرین چندان برای بازگشت به بارسلونا تمایلی نشان نمی دهد و مدام برخورد نامناسب باشگاه نسبت به خود  را بازگو می کند و رابرت نیز اعلام کرد که علاقه ای برای صرف هزینه جهت بازگرداندن بازیکنی از لاماسیا ندارد، آمار می گوید که بلرین شاید نتواند نیاز بارسلونا را تامین کند !

 

 

بلرین در موندو دیپورتیوو گفته است:

زمانی که بارسلونا را ترک کردم ایده بازگشت نداشتم چون احساس کردم که باشگاه به من ایمان ندارد و من با نداشتن احساس ارزشمند بودن، بسیار سرخورده شده بودم.

 

هرچند که مقایسه دنی و بلرین بابت ماجراجویی های متفاوت در بارسلونا و آرسنال قابل مقایسه نیست اما با نگاه به آمار و ارقام می توانیم به نتیجه مناسبی برسیم.

 

 

طبق تصویر بالا، دنی آلوز در فصل 2008/09 با 9 پاس گل، 25 درصد نفوذ موفق، 249 ریکاوری یا پس گرفتن توپ، 126 تکل و 38 دریبل موفق نشان داد که چه در دفاع و چه در حملات بازیکنی فوق العاده است.

 

عملکرد او در فصل بعدی نیز با 10 پاس گل، 179 ریکاوری توپ و 101 تکل در کنار 26 دریبل موفق تحسین برانگیز بوده است.

 

طبق تصویر زیر، افزایش تعداد پاس گل های دنی در فصول 2010/11 و 2011/12 نشان می دهد که دنی با روندی متعادل سمت راست خط دفاعی بارسلونا را برای سال های بیمه کرده است.

 

 

دنی با 15 پاس گل به عنوان مدافع راست در فصل 2010/11 و 11 پاس گل در فصل 2011/12 نشان می دهد که قصد داریم تا از روی مقایسه به چه نتیجه ای دست یابیم.

 

آیا بلرین نیز در ایجاد موقعیت گل تا این حد توانمند است؟

 

بلرین 22 ساله در فصل 2014/15 با تنها 1 پاس گل، نفوذ 14 درصدی و تنها 106 ریکاوری توپ در کنار 39 تکل و 16 خطا و 30 دریبل موفق آن را در فصل گذشته با انجام بازی های بیشتر با ثبت 5 پاس گل و 62 دریبل بهبود بخشید ولی در حد و اندازه های دنی ظاهر نشد.

 

 

با حدود 10 سال اختلاف سنی، گرافیک انتهایی به ما نشان می دهد که دنی با 33 سال سن در یوونتوس همچنان درخشان تر از بلرین از نظر آمار و ارقام کار کرده است.

 

دنی با میانگین 66 پاس در هر بازی بیشتر از 20 پاس نسبت به بلرین در یوونتوس داده است و در نفوذ نیز آمار او بیش از 3 برابر بهتر است. همچنین ریکاوری توپ در 90 دقیقه نیز برای دنی با 7 بهتر از بلرین با 5 می باشد.

 

 

حتی دنی در کار های دفاعی نیز با 3 تکل فعال تر از 1 تکل بلرین بوده و دنی همچنان از غریزه بالای موقعیت سازی خود با 2.37 موقعیت در هر بازی خبر می دهد در حالی که این آمار برای بلرین تنها 0.7 است. تنها مزیت بلرین نسبت به دنی در دریبلینگ دیده می شود که شاید برای یک مدافع کناری امتیاز خاصی نداشته باشد.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.