پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رومئو در مورد بازگشت به بارسلونا صحبت کرد

کد خبر : 64290  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 فروردین 1396
هافبک سابق آبی اناری‌ها احتمال بازگشتش به نیوکمپ را به کل رد کرد.

اوریول رومئو، هافبک تدافعی اسپانیایی ساوتهمپتون در واکنش به شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشتش به بارسلونا عنوان کرد سال‌ها برای کسب جایگاه کنونی‌اش تلاش کرده و قصد ندارد آن را از دست بدهد.

 

به گزارش espnfc، رومئو یکی بازیکنان سابق بارسلوناست که سابقه سال‌ها بازی در تیم جوانان این باشگاه را در کارنامه دارد. او طی سال‌های 2004 تا 2011 در تیم جوانان، تیم دوم و تیم اصلی بارسا حضور داشت و پس از اینکه فرصت چندانی برای بازی به او نرسید به چلسی پیوست. چهار فصل در چلسی بود و در این بین به صورت قرضی در والنسیا و اشتوتگارت نیز توپ زد. نهایتا سال 2015 با انتقالی 5 میلیون پوندی به ساوتهمپتون پیوست.

 

عملکرد خوب اوریول 25 ساله در ساوتهمپتون باعث شده تا شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشتش به بارسلونا به گوش برسد. شنیده‌هایی که با توجه به صحبت‌های رومئو به کلی رد می‌شوند. او در گفتگو با خبرنگاران گفت:

 

لینک شدن به بارسلونا همیشه اتفاق خوب و زیبایی محسوب می‌شود. من در چلسی و بارسلونا حضور داشتم و بازی نکردم و اصلا دوست ندارم چنین حسی داشته باشم. اینجا در ساوتهمپتون خیلی خوشحالم و آن را از دست نخواهم داد. باشگاه از همان ابتدا از ورودم استقبال کرد؛ در ژانویه قرارداد جدیدی امضا کردیم. این حمایت و اعتماد به نفسی که ساوتهمپتون به من داد را پیش از این باشگاهی برایم انجام نداده بود.

 

از تمام چیزهایی که باشگاه به من داده بسیار خرسندم و فقط می‌خواهم پاسخ این عشق و محبت را بدهم. احساس می‌کنم به من احترام گذاشته می‌شود. گاهی بازیکنان برای رفع مشکلشان پیش من می‌آیند. فرد مهمی از رختکن تیم هستم و این دقیقا همان چیزی‌ست که سال‌ها برای داشتن آن تلاش کردم و حالا که آن را به دست آوردم، واقعا از آن لذت می‌برم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.