پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پروژه جام جهانی بدون مسی با اشک مادر مسی !

کد خبر : 64324  |  زمان ارسال : چهارشنبه 9 فروردین 1396
آرژانتین با شوک از دست دادن مسی مقابل بولیوی شکست خورد.

اختصاصی بارسانیوز – آرژانتین در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه با 2 گل مغلوب بولیوی شد تا اولین بازی بدون حضور مسی تلخ سپری شود.

 

پس از اینکه ماجرای توهین مسی به کمک داور دیدار آرژانتین و شیلی از سوی رسانه ها زوم شد و شایعات زیادی درخصوص محرومیت لیونل مسی پیچیده شد، لئو با 4 جلسه محرومیت از همراهی تیم ملی کشورش مواجه گشت تا به نظر برسد که پروژه جام جهانی بدون حضور مسی کلید خورده باشد !

 

لیونل مسی در هتل سان حضور داشت که محرومیت خود را ا طرف دوستانش شنید تا مشخص شده باشد که احتمالا آرژانتین و مردم این کشور از این تصمیم بزرگ ترین ضرر را کرده باشند تا سلیا مادر مسی نتواند در روزاریو گریه های خود را متوقف کند گریه های ناشی از رنج بی عدالتی که مکررا درخصصو پسرش صورت می گیرد.

 

اما زمانی که مارسلو تینلی و یکی از دوستان مسی به اتاق او برای دادن این خبر رفتند، توصیف شده است که مسی مخلوطی از حالت خشم و ناتوانی بود به صورتی که این خبر مخرب تیم آرژانتین را تحت تاثیر قرار داد.

 

آرژانتین با این شکست در شب صعود برزیل به جام جهانی با 22 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت و مجددا شیلی را با 23 امتیاز بالای سر خود دید. اکوادور با 20 امتیاز جدی ترین رقیب آرژانتین برای کسب سهمیه پنجم است و شاید آرژانتینی ها شاهد روزهای تلخی در تاریخ فوتبالی خود بابت صعود نکردن به جام جهانی با از دست دادن مسی برای سه بازی دیگر باشند.

 

4 دیدار دیگر در منطقه آمریکای جنوبی باقی مانده که مسی به بازی مرحله آخر مقابل اکوادور رقیب مستقیم خود خواهد رسید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.