پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رنکینگ احتمالی فیفا : نیمار مسی را پشت سر گذاشت !

کد خبر : 64366  |  زمان ارسال : پنجشنبه 10 فروردین 1396
در رنکینگ آینده فیفا برزیل تیم صدر نشین فیفا خواهد شد.

مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه برگزار شد و باید منتظر رنکینگ جدید فیفا بمانیم تا تغییرات احتمالا گسترده این رنکینگ را مشاهده کنیم.

با اینکه رده بندی جدید فیفا هفته آینده منتشر خواهد شد اما این رده بندی و امتیازات همواره بر اساس فرمول هایی خاص،  مشخص خواهند شد.

وب سایت espn در گزارشی با استفاده از فرمول ها و محاسبات تعیین شده، رده بندی آینده فیفا را پیش بینی کرده است که در این رده بندی، برزیل پس از 6 سال دوباره به صدر رنکینگ فیفا بازخواهد گشت.

برزیل به همراه تیته، 9 دیدار متوالی است که پیروز شده است. آنها هفته گذشته با نتیجه 4 بر 1 اروگوئه را شکست دادند و پس از آن توانستند پاراگوئه را با نتیجه 3 بر 0 شکست دهند تا اولین تیمی باشند که به جام جهانی 2018 روسیه راه یافته است.

اما آرژانتین که هفته گذشته با نتیجه 1 بر0 شیلی را شکست داده بود، روز گذشته اما بدون لیونل مسی به بولیوی باخت تا راه صعودش به جام جهانی روسیه سخت شود. آنها پس از چندین ماه بالاخره به رتبه دوم جدول رده بندی فیفا سقوط می کنند.

دیگر تغییرات رنکینگ جدید فیفا حضور کلمبیا در رده پنجم جدول خواهد بود. کلمبیای رده هفتمی به رتبه پنجم صعود خواهد کرد و بلژیک که پیش تر در رتبه پنجم حضور داشت به رتبه هفتم جدول سقوط خواهد کرد.

سقوط اروگوئه از رتبه نهم به رتبه پانزدهم جدول و صعود سویس به رتبه نهم از دیگر تغییرات در 10 تیم اول رنکینگ فیفا بوده است.

همچنین رنکینگ جدید فیفا برای ایران نیز خوش یمن خواهد بود. ملی پوشان ایرانی با 5 پله صعود از رتبه 33 به رتبه 28 رسیدند و همچنان تیم اول آسیا خواهند ماند. ایران در دیدار های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، ابتدا با نتیجه 1 بر 0 قطر را از پیش روی برداشت و روز گذشته نیز باز هم با نتیجه 1 بر 0 چین را شکست داد.
     

 

 

منبع : طرفداری

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.