پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اخطار به بارسلونا : 5 دلیل برای قهرمانی رئال مادرید در لالیگا !

کد خبر : 65449  |  زمان ارسال : پنجشنبه 7 اردیبهشت 1396
بیشترین سهم قهرمانی لالیگا طی سال های گذشته متعلق به بارسلونا بوده است !

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا اگر میخواهد قهرمان لالیگا شود نباید تیم مادریدی را دست کم بگیرد . هرچند به نظر میرسد حداقل انریکه این را به خوبی میداند .

 

رئال مادرید و بارسلونا یکشنبه شب در الکلاسیکو به مصاف هم رفتند . بدون هیچ تردیدی الکلاسیکوی اوایل هفته یکی از جذاب ترین های چند فصل اخیر بود . دیداری که بارسلونا را با پیروزی به گردونه ی رقابت قهرمانی لالیگا بازگرداند .

 

اما بازی دیشب رئال مادرید مقابل لاکرونیا یک پیام هشدار بود که نباید نادیده گرفت . رئال مادرید حتی با نیمکت هم قوی است !

 

5 دلیل اسپورت کیدا برای قهرمانی رئال مادرید در لالیگا :

1 -  بازی در دست !

لوئیس انریکه اخیرا در کنفرانس مطبوعاتی گفت حسرت تقویم  رئال مادرید با بازی های بیشتر را میخورد . او این صحبت را در آستانه ی دیدار مقابل اوساسونا مطرح کرد .

 

رئال مادرید ممکن است مقابل والنسیا و سویا کار سختی داشته باشد اما یک مزیت روانی بزرگ دارد .

 

" یک پرنده در دست بهتر از 2 تا بوش است " . با این وجود زیدان مقابل بارسلونا چوب کارتهایی را خورد که بازیکنانش به دلیل خشونت گرفتند .

 

 

2 - مشکلات بارسلونا مقابل تیم های به اصطلاح کوچک !

بارسلونا در این فصل موفق شد در 34 بازی 101 گل به ثمر برساند . هنوز 4 بازی دیگر باقی مانده و این میتواند حتی بیشتر هم شود .

 

بارسلونا اما مقابل تیم هایی که مردم به آنها کوچک میگویند نتایج ضعیفی ثبت کرده است . به طور مثال مالاگا , دپورتیوو لاکرونیا ( همین تیم از رئال مادرید 6 گل خورد ) , سلتاویگو و آلاوز دچار مشکل شد .

 

لوئیس انریکه نیز قبلا گفته است که از تیم های وسط و پایین جدول باید از همه بیشتر ترسید و آنها از همه خطرناک ترند .

 

 

3 - فرم لوئیس سوارز و نیمار

میدانیم . میدانیم حتی کریم بنزما و گرت بیل هم از نظر گلزنی فقیر بودند . اما تفاوت اصلی بین دو غول فوتبال اسپانیا وجود دارد . وابستگی بارسلونا به 3 مهاجم خود زیاد است در حالی که در رئال مادرید علاوه بر بی بی سی , شاهد درخشش آلوارو موراتا , لوکاس واسکز , مارکو آسنسیو و حتی راموس هستیم !

 

در مقابل بارسلونا فقط پاکو آلکاسر را دارد تا جایگزین ام اس ان کند .

 

لوئیس سوارز و نیمار به ترتیب در این فصل ( 36 و 15 گل ) به ثمر رسانده اند . اما در مقابل خوب است که حداقل لیونل مسی روی فرم است و تبدیل به یک اسلحه ی تمام عیار انسانی شده است ( البته خیلی مطمئن نیستم ) . البته حتی مسی هم بازی هایی داشت که موفق به گلزنی در آنها نشد . بنابراین باید بارسلونا روی پاکو آلکاسر نیز سرمایه گذاری بیشتری کند .

 

 

4 - کریستیانو رونالدو

صحبت های تیری هانری بعد از الکلاسیکو را به یاد دارید ؟ او گفت " رونالدو کمک میکند تا مسی بهتر شود و مسی کمک میکند تا رونالدو بهتر شود " .

 

حقیقت باید گفته شود . کریستیانو رونالدو حداقل از نظر آماری بدترین فصل خود را در رئال مادرید سپری میکند . او از زمان انتقالش از منچستریونایتد چنین آمار ضعیفی نداشته است . اما به بازی بایرن مونیخ هم باید توجه شود . او در یک چهارم نهایی عملکرد قابل قبولی داشت ( با وجود 2 گل آفساید ) .

 

 

رونالدو خیلی تلاش میکند تا روی فرم باشد . شکی نیست که از داخل حسابی عصبانی است چرا که میبیند لیونل مسی از او بهتر کار کرده و احتمال گرفتن توپ طلا توسط او نیز بیشتر است . شاید به همین دلیل است که زیدان بیشتر به او استراحت میدهد تا او خودش را برای بازی های سرنوشت ساز آماده کند .

 

5 - مدیریت تیم به سبک زین الدین زیدان !

زیدان در شرایطی سرمربی رئال مادرید شد که به جرات میتوان گفت کمر این تیم دولا شده بود و بدترین فصل خود را سپری میکرد . اما او در وسط فصل آمد و توانست رئال مادرید را قهرمان چمپیونزلیگ کند . او تیمی را ایجاد کرد که مورد ستایش قرار گرفت .

 

اما چه شد که آن تیم مشکل دار حالا تبدیل به تیمی شده است که میتواند شانس قهرمانی در دو رقابت مهم باشد ؟

 

 

جوان گرایی زیدان یکی از دلایل این مساله است . او فرصت زیادی به جوانان میدهد و به آنها در بازی های بزرگ در کنار ستاره های بزرگ اجازه ی بازی میدهد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.