پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مدافع فرانسوی به در های خروجی نزدیک تر شد !

کد خبر : 65474  |  زمان ارسال : جمعه 8 اردیبهشت 1396
در صورت انتقال تئو احتمال خروج دینیه خیلی بالا است .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش Mundo ، احتمال خروج دینیه خیلی بالا است .

 

امروز اکثر منابع نزدیک و البته معتبر به باشگاه بارسلونا گزارش های تازه ای در مورد انتقال تئو هرناندز منتشر کردند . گفته میشود که این بازیکن تمایل دارد راهی بارسلونا شود و برای انجام این انتقال نیز اقدام هایی کرده است و باید منتظر رسمی شدن این انتقال جالب باشیم .

 

دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا رقابت بسیار شدیدی برای جذب تئو هرناندز دارند که گفته میشود مبلغ جدایی وی 24 میلیون یورو است . پیوستن تئو هرناندز به بارسلونا میتواند باعث خروج لوکاس دینیه خرید تابستانی بارسلونا شود که عملکرد خوبی نیز نداشته است .

 

https://static.barcanews.org/images/news/139506/thumbnail/thumbs_570/1231411hi-res-8fbba6edcbec96218ed340c63cae602f-crop-north1473078332.jpg

 

با توجه به انتقال احتمالی تئو هرناندز به بارسلونا و ماندن جوردی آلبا در جمع آبی اناری پوشان بدون شک دیگ فرصت بازی به لوکاس دینیه نخواهد رسید او در این فصل هم فرصت چندانی برای خود نمایی پیدا نکرده است . در صورت رخ دادن این انتقال به احتمال قوی دینیه بارسا را ترک خواهد کرد اکثر شواهد نشان میدهد که تئو هرناندز راهی بارسلونا میشود که این مسئله چیزی است که خود بازیکن و سران اتلتیکو نیز میخواهند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.