پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تصمیم هافبک بارسا برای آینده فاش شد !

کد خبر : 65607  |  زمان ارسال : دوشنبه 11 اردیبهشت 1396
دنیس سوارز میخواهد خودش را به ترکیب اصلی تیم برساند .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش Mundo ، دنیس میخواهد به کارش در بارسلونا ادامه دهد .

 

باشگاه های از لیگ ایتالیا نسبت به جذب هافبک جوان بارسلونا علاقه مند شده اند . بعد از اینکه مونچی فعالیت خود را در باشگاه آس رم شروع کرده است به نظر میرسد که نسبت به جذب دنیس سوارز ابراز علاقه کرده است این در حالی است که این دو در گذشته در باشگاه سویا با هم سابقه همکاری داشته اند و شخص مونچی نیز در انجام چنین انتقال هایی یکی از بهترین ها است .

 

در این چند هفته از دنیس سوارز خیلی کم استفاده میشود و کادر فنی در اکثر بازی ها از آندره گومز هافبک پرتقالی تیم استفاده میکنند . دنیس سوارز میخواهد در باشگاه بارسلونا رشد بیشتری کند تا در نهایت به ترکیب اصلی تیم برسد وی عاشق بازی در کنار مسی ، سوارز و نیمار است و هدفش این است که با آبی اناری پوشان به جام های بیشتری برسد از همین رو به نظر میرسد که او برنامه ای برای ترک این باشگاه ندارد . دنیس در باشگاه ویارئال نشان داد که یک بازیکن بزرگ و خلاق است و در صورتی که به وی فرصت بازی داده شود میتواند مفید باشد .

 

http://www.mundodeportivo.com/r/GODO/MD/p4/Barca/Imagenes/2017/02/08/Recortada/img_pmorata_20170208-132016_imagenes_md_propias_pmorata_aj9z0296-kpdH-U414144381896kxG-980x554@MundoDeportivo-Web.JPG

 

دنیس سوارز میداند که بارسلونا یک چالش بزرگ برای هر بازیکنی است از همین رو میخواهد خودش را اثبات کند . دنیس سوارز تکنیک بسیار بالایی دارد انتظار میرود که در فصل آینده عملکرد بهتری از این هافبک خوش تکنیک تماشا کنیم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.