پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشنهاد 65 میلیونی بارسلونا برای خرید جانشین اینیستا !

کد خبر : 65640  |  زمان ارسال : سه شنبه 12 اردیبهشت 1396
باشگاه بارسلونا قصد دارد برای جانشین آندرس اینیستا که در لیگ برتر است 65 میلیون یورو هزینه کند !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش اسپورت کیدا , باشگاه بارسلونا ممکن است توانسته باشد در الکلاسیکو مقابل رئال مادرید پیروز شود اما این واقعیت که خط میانی این تیم در بازی های اخیر آن کنترل و تسلط سابق را در بازی های اخیر نداشته , مشهود است .

 

آندرس اینیستا در حال حاضر 32 سال دارد و باشگاه بارسلونا بر طبق گزارش سان و دون بالون , به دنبال یک جانشین بلند مدت است و از این رو ستاره ی لیورپول را مناسبت تشخیص داده است .

 

هافبک برزیلی لیورپول مدت هاست که توجه مدیران بارسلونا را به خود جذب کرده است و این روزها نیز گفته میشود از اهداف اصلی خرید در تابستان آینده توسط بارسلونا می باشد .

 

Philippe Coutinho

 

اگر شما نمیدانید ...

بارسلونا میداند آندرس اینیستا اسطوره ی این باشگاه است . مدیران بارسلونا دنیس سوارز را برای جایگزینی با اینیستا خریداری کردند اما او تا به اینجا موفق نشده انتظارات را برآورده کند . در همین گزارش ادعا شده است بارسلونا دنیس سوارز و آردا توران را خواهد فروخت تا با پول حاصل از فروش آنها بتواند بخشی از مبلغ 64 میلیون پوندی کوتینیو را فراهم کند .

 

با این حال امضای قرارداد برای بارسلونا با بازیساز جوان لیورپول کار آسانی نخواهد بود و این بازیکن از دارایی های باارزش باشگاه لیورپول محسوب میگردد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.