پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: کریستیانو از نگاه هواداران بارسلونا؛ تنفر یا قابل احترام؟

کد خبر : 65743  |  زمان ارسال : جمعه 15 اردیبهشت 1396
بارسلونایی ها چگونه به کریستیانو می نگرند؟

اختصاصی بارسانیوز – پس از صحبت های بسیار بابت بال و پر گرفتن کریستیانو به دلیل گل هایی که در یک چهارم و نیمه نهایی لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است، بلچر ریپورت نظر اکسول کاردناس مقاله نویس Fox Sports، Yahoo و سایر منابع را به عنوان یک هوادار بارسلونا درخصوص کریستیانو رونالدو به انتشار گذاشت.

 

این هوادار منطقی بارسلونا از نگاه بلچر ریپورت اعتقاد دارد:

اکثر هواداران بارسلونا کریستیانو را دوست ندارند اما برای او احترام قائل هستند. یک هوادار منصف و عادل بارسلونا می گوید که او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و این قابل انکار نیست.

 

اما فکر می کنم که بیشترین عامل تنفر هواداران بارسلونا از کریس، غرور او در زمین بازی می باشد و درون زمین خودخواه به نظر می رسد. برای بسیاری این ثابت شده است که مسی فروتن تر از رونالدو است. همین طور مسی شیوه بازی بهتری نسبت به رونالدو بابت بازی تیمی دارد درحالی که رونالدو بیشتر به فکر درخشش انفردی خود است. من مطمئم هستم که این نظر کامل نیست اما با نگاهی به گذشته رونالدو و زندگی حرفه ای او این نکته کاملا قابل لمس است.

 

او باید سپاسگذار مادرید بابت جذب مربیانی باشد که سبک بازی تیم را برای موفقیت او تنظیم کرده اند به ویژه آنچلوتی و زیدان. به صورت کلی او یک تبهکار خوب بوده است ولی توانایی مسی در انجام کارهایی فراتر از گلزنی دلیلبهتر بودنش نسبت به رونالدوست و هر بازیکن دیگری در این نسل

 

 

تری اتکینسون نیز به عنوان یک هوادار بارسلونا گفته است:

به عنوان یک هوادار بارسلونا تقریبا برایم الزام آور است که از کریستیانو رونالدو متنفر باشم ولی با این حال کسانی که عاشق فوتبال هستند می توانند از او قدردانی کنند صرف نظر از اینکه رونالدو بازیکن و رئال باشگاه مورد علاقه آن ها باشد یا نه.

 

زمانی که بازی رونالدو را می بینم او را از نظر بدنی قدرتمند حس می کنم که شور و حرارت زیادی دارد ولی با این حال او را مغرور و خودخواه هم می بینم و فکر می کنم کیفیت او است که دلیل انتخابش به عنوان بهترین بازیکن تاکنون شده است. برای رسیدن به موفقیت باید کمی هم غرور داشته باشید تا کارهای غیرممکن از نظر دیگران را انجام دهید.

 

او می خواهد در تیمش ستاره و بهترین بازیکن باشد و بودن در چنین تیمی که از او حمایت می کنند باعث شده تا بهتر دیده شود. من بارها دثیده ام که از دریافت نکردن پاس و گلزنی هم تیمی هایش ناراحت می شود و در آن لحظه است که سرم را تکان می دهم و احساس می کنم این میزان خودخواهی او یک ضعف جدیست.

 

به عنوان یک بارسا فن نباید کریستیانو را دوست داشته باشم اما واقعا اینگونه نیستم. ولی با این حال نیز نمی توانم صادقانه این را تایید کنم که مسی و رونالدو در یک سطح قرار دارند چون وقتی بازی مسی را می بینم او کارهایی انجام می دهد که قبلا هرگز کسی انجامش نداده و او جادوگری تکرار نشدنیست.

 

رونالدو کارهای جالب توجه با شوت هایش و نفوذ هایش و رقم زدن لحظات کلیدی انجام می دهد ولی مسی باورنکردنیست.  

 

 

تعدادی از کامنت ها:

 

تنها از یک نظر بهتر از مسی؛ در زدن ضربه سر

 

رونالدو ورزش کاری باکیفیت است و احتمالا بهترین ورزشکار جهان چون به سختی تلاش می کند. مسی یک استعداد طبیعی و ذاتی است نه یک ورزشکار

 

یک گلزن خوب اما مسی گلزنی بسیار خوب است. مسی چیز دیگریست، یک هافبک خلاق، یک دریبل زن جهانی با پاس های بسیار خوب

 

کریس قدرتی است، یک دونده سریع و یک پرنده در نبرد های هواییبا شخصیتی قوی و بلند پروازانه و باهوش یک فوتبالیست غنی چون فابرگاس

 

به عنوان یک بارسافن او ذهنیت پیروز و شخصیتی خودساخته دارد که دوست دارد خودش گل بزند.

 

به عنوان یک بارسافن او یکی از بهترین بازیکنان فوتبال است چون به سختی کار و تمرین می کند و اینرا در زمین نیز نشان می دهد.

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.