پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چه عواملی انزوئه را از نیمکت بارسا دور میکند ؟

کد خبر : 65954  |  زمان ارسال : جمعه 22 اردیبهشت 1396
کارلوس انزوئه دیگر شانس چندانی برای هدایت بارسلونا ندارد .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش Mundo ، انزوئه در بارسا آینده ای ندارد .

 

شانس کارلوس انزوئه برای بدست گرفتن هدایت بارسلونا تقریبا دیگر تمام شده است . در این 3 سال انزوئه یک دستیار خوب برای لوئیز انریکه بدون است و تجربیات خوبی را فرا گرفته اما در این چند هفته مسائلی پیش آمده که وی را از نیمکت بارسا خیلی دور کرده است .

 

عوامل بسیار مهمی همچون لیگ قهرمانان اروپا باعث شده انزوئه از نیمکت بارسا دور بشود . در دیدار ها مقابل پاریسن ژرمن و یوونتوس بارسا با شکست های سنگینی مواجه شد که بعد از این شکست ها شکایت های زیادی از انریکه و دستیارانش شده بود .

 

کارلوس انزوئه - Unzué

 

جوردی آلبا مدافع چپ ملی پوش باشگاه از شرایطش اصلا راضی نیست و میخواهد بیشتر بازی کند . بعد از اینکه سیستم بارسا 3-4-3 شد بازیکنی همچون آلبا ضربه ی بدی خورد و از قربانی های آن سیستم بود .

 

بحث جدید انزوئه با فوق ستاره برزیلی تیم یعنی نیمار جونیور تیر خلاص به کارلوس انزوئه بود . نیمار پیش از این درگیری به کارلوس کمک کرده بود که برای فصل آینده روی نیمکت بارسا بنشیند اما درگیری لفظی جدید این دو باعث شده انزوئه دیگر شانسی نداشته باشد برخی ها اعلام کرده بودند که نیمار گفته است اگر انزوئه در بارسا بماند من این باشگاه را ترک خواهم کرد .

 

https://static.barcanews.org/images/news/139602/thumbnail/thumbs_570/1231454captura-de-pantalla-2017-05-06-a-les-9-32-501494063672.png

 

در هر صورت دیگر انزوئه کمترین شانس را برای گرفتن جای لوئیز انریکه دارد البته بعد از فینال جام حذفی آینده نیمکت بارسا مشخص میشود . ارنستو والورده سرمربی بیلبائو از نزدکترین نامزد ها به نیمکت باشگاه بارسلونا است البته هنوز چیزی به صورت رسمی مشخص نیست .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.