پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات: شیطنت مدیر برنامه گومز !

کد خبر : 65972  |  زمان ارسال : جمعه 22 اردیبهشت 1396
آندره گومز همچنان گزینه خروج بارسلونا از دید رسانه هاست.

اختصاصی بارسانیوز - ستاره جوان بارسلونا آندره گومز پیشنهاد های زیادی از جمله از رقیب سنتی بارسلونا دارد. علی رغم اینکه امروز اسپورت خبر از تصمیم بارسلونا مبنی بر عدم فروش گومز داد اما رسانه ایتالیایی خبر عجیبی را منتشر کرد.

 

بارسلونا و رئال مادرید هر دو برای قهرمانی این فصل لالیگا می جنگند و رقابت تنگاتنگی دارند البته رئال مادرید یک بازی کمتر بارسلونا انجام داده است.

 

آندره گومز این بازیکن جوان در تابستان گذشته به هر دو غول بزرگ اسپانیا لینک شده بود که این موضوع باعث رقابتی بین دو باشگاه شد اما در نهایت به نیوکمپ و تیم بارسلونا با مبلغ 30 میلیون یورو نقل مکان کرد که این قیمت می تواند تا 70 میلیون یورو افزایش یابد اما عملکرد ضعیفش باعث شده تا مدیران تیم کاتالانی به فکر فروش او در این تابستان بیافتند.

 

چندین باشگاه به ستاره سابق والنسیا گومز ابراز علاقه کرده اند به گزارش روزنامه کوریره دلو اسپورت، یوونتوس پیشنهاد 35 میلیون یورویی ارائه داده است اما منبع خبری دون بالون خبر های بزرگ تری نیز دارد به صورتی که:
 

خورخه مندس مدیر برنامه های او در حال فراهم کردن شرایط حضور او در رئال مادرید است و او را به رئال پیشنهاد داده است.

 

با توجه به شرایط نه چندان خوبش در این فصل فعلا باشگاهی تمایل به خرید او با چنین قیمتی نیست اما دون بالون گزارش داده که قیمت او در حال حاضر در حدود 20 میلیون یورو است.

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.