پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خورخه سمپائولی آینده خود را مشخص کرد !

کد خبر : 66158  |  زمان ارسال : جمعه 29 اردیبهشت 1396
سمپائولی بالاخره تایید کرد که در صورت موافقت سویا، به زودی لیست بازیکنان دعوت شده را اعلام خواهد کرد.

خورخه سمپائولی، سرمربی آرژانتینی سویا سرانجام تایید کرد که شخصا با فدراسیون فوتبال کشورش برای هدایت آلبی سلسته به توافق رسیده و در صورت موافقت سویا راهی آرژانتین خواهد شد.

 

به گزارش as، مدت‌ها پیش بود که خبر پیوستن سمپائولی به تیم ملی آرژانتین منتشر شد. در آن زمان سمپائولی همه چیز را تکذیب و به پایان فصل موکول می‌کرد اما شواهد بسیار زیادی مبنی بر توافق بین طرفین وجود داشت. این خبر قطعی بود و حالا سمپائولی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با اوساسونا آن را تایید کرد:

 

حالا می‌توانم درباره آینده‌ام حرف بزنم چون به هدفم با سویا دست پیدا کردم. اگر سویا را ترک می‌کنم، برای پیوستن به تیم ملی کشورم است. در واقع سویا را فقط برای قبول هدایت آرژانتین ترک خواهم کرد نه باشگاه دیگری. توافقم با فدراسیون انجام شده اما هنوز هم همه چیز به توافق با سویا بستگی دارد. تا زمانی که این توافق انجام نشود، نمی توانم لیستی اعلام کنم چون هنوز اجازه سویا را ندارم. 

 

تابستان گذشته پیشنهاد آرژانتین را رد کردم چون با مونچی برای یک لیست از بازیکنان به توافق رسیده بودیم. همه کارها انجام شده بود و درست نبود به تعهدم پشت کنم. حالا اما اوضاع متفاوت است. یک فصل خوب را با سویا گذراندم و به عنوان یک آرژانتینی نمی‌توانم دوباره پیشنهاد کشورم را رد کنم. از طرفی رویایم همواره هدایت آرژانتین بوده و فکر می‌کنم اگر این بار هم آن را رد کنم، دیگر نصیبم نخواهد شد. احساس می‌کنم باید بروم چون کشورم به من نیاز دارد. گرچه در تمام این مدت سویا در جریان مذاکرات ما بود.

منبع

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.