پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : نیمار به ژسوس چه گفت ؟

کد خبر : 66316  |  زمان ارسال : پنجشنبه 4 خرداد 1396
نیمار برای تشویق ژسوس برای پیوستن به بارسلونا به او چه گفت ؟

اختصاصی بارسا نیوز - گابریل ژسوس صحبت های نیمار برای متقاعد کردن او برای پیوستن به بارسلونا به جای منچسترسیتی را فاش کرد .

 

بر اساس گزارش ساکر اینفو مانیا , برزیل یکی از کشورهایی است که با استعداد ترین فوتبالیست های جهان را پرورش میدهد . نام بازیکنان افسانه ای برزیلی زیاد است . گابریل ژسوس ظرفیت بالایی برای تبدیل به یکی از آنها دارد .

 

این بازیکن جوان در ژانویه گذشته راهی منچسترسیتی شد . تیم گواردیولا برای خرید این بازیکن 28 میلیون پوند پرداخت کرد که جدای از پاداش هاست .

 

با این حال او به راحتی میتوانست به بارسلونا بپیوندد اگر به حرف نیمار گوش میکرد . این 2 بازیکن در بازی های المپیک ریو در کنار هم به میدان رفتند .

 

ژسوس در مصاحبه با سان گفت :

این لحظه دشواری برای من بود چون مجبور بودن یک باشگاه را انتخاب کنم . نیمار میداند که یک بازیکن جوان از کشور برزیل وقتی باشگاه های اروپایی او را میخواهند چه وضعیتی دارد .

 

او به من در مورد اینکه بارسلونا چگونه است صحبت کرد . در مورد شهر ( بارسلونا ) گفت که چطور آب و هوایش شبیه به برزیل است .

 

من زیاد شک نداشتم چون بارسلونا باشگاه بزرگی است . خیلی بزرگ .

 

اما من متوجه شدم که من میتوانم به یک باشگاه بزرگ بروم و همچنین شانس بازی بیشتری هم داشته باشم . این باعث ایجاد تفاوت شد .

 

همچنین این هم یک واقعیت بود که منچسترسیتی به معنای واقعی به من علاقه داشت . همه میدانند که گواردیولا چقدر بزرگ و حرفه ای است . او یک مرد بزرگ و صادق بود که من واقعا جذب شدم .

Gabriel Jesus vs neymar

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.