پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توصیه ناخوشایند تیته به کلوپ برای هواداران بارسلونا !

کد خبر : 66397  |  زمان ارسال : شنبه 6 خرداد 1396
تیته درخصوص فیلیپه کوتینیو و انتقال او به بارسلونا صحبت های جالبی کرد.

اختصاصی بارسانیوز تیته سرمربی تیم ملی برزیل که سلسائو را با متحول کردن به عنوان اولین تیم راهی جام جهانی 2018 روسیه کرده است در گفت و گو با اسپورت به شدت تحت تاثیر سوال هایی درخصوص کوتینیو و نیمار قرار گرفت.

 

تیته پس از صحبت هایی درخصوص کوتینیو و شیوه استفاده از او در تیم ملی برزیل درخصوص انتقال او به بارسلونا و تاثیر مثبت بازی او در کنار نیمار برای تیم ملی برزیل بیان کرد:

آن ها مکمل تاکتیکی برای یکدیگر هستند. گلی فوق العاده از همکاری این دو وجود دارد. من می دانستم که آن ها از زیر 17 و  زیر 20 ساله های برزیل در کنار هم بازی کرده اند و این ایده بازی آن ها در کنار یکدیگر را در ترکیبم اجرا کردم. هر دو بازیکنی باهوش و سریع هستند و در یک سطح قرار دارند. هر دو روند بازی را با حرکات خود تغییر می دهند.

 

بازی ان ها در کنار یکدیگر در بارسلونا بستگی به پست بازیشان دارد. در لیورپول کوتینیو نیز به مانند نیمار در جناح چپ بازی می کند اما نکته مهم این است که او همین تاثیرگذاری و نقش را در تیم ملی برزیل نیز در کنار نیمار دارد. اگر جای کلوپ بودم مبارزه می کردم تا مطمئن شوم که کوتینیو در لیورپول باقی خواهد ماند.

 

 

تیته در ادامه درخصوص پست بازی مدنظرش برای کوتیینو در بارسلونا گفت:

در خط هافبک بارسلونا بوسکتس به عنوان هافبک دفاعی و دو هافبک طراح به نام های راکیتیچ و اینیستا حضور دارند که متفکران تیم هستتند که کوتینیو می تواند در این نقش بازی کند. من در مورد حرکت و حضور او در مرکز زمین با کلوپ صحبت کرده ام البته در این خصوص که او در مرکز زمین بهتر خواهد شد موضوعی شک برانگیز است و تنها زمانی خواهی فهمید که از او در میانه زمین استفاده کنیم.

 

نیمار و کوتینیو بازیکنانی متفاوت هستند که هر دو خلق موقعیت می کنند و راه حل های خوبی را در زمان های مناسب اتخاذ می کنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.