پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : لیست تمام خرید و فروش های بارسلونا در تابستان ( تمام پست ها )

کد خبر : 66480  |  زمان ارسال : یکشنبه 7 خرداد 1396
زمان مناسب فرا رسید !

اختصاصی بارسا نیوز - فصل به اتمام رسید و حالا موقع برنامه ریزی برای سال آینده است . ارنستو والورده فردا دوشنبه به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معرفی خواهد شد و او باید تصمیم بگیرد چه بازیکنانی را میخواهد و چه بازیکنانی را نه !

 

وب سایت دیاریو گل اقدام به بررسی وضعیت خرید و فروش های بارسلونا زیر نظر والورده کرد .

 

دروازه بان :

مارک تراشتگن دروازه بان اول باقی میماند . یاسپر سیلسن نیز دروازه بان دوم خواهد بود . در مورد جوردی ماسیپ باید سرمربی جدید تصمیم بگیرد اما احتمالا دروازه بان " بارسلونا B " به عنوان دروازه بان سوم فعالیت خواهد کرد .

 

خط دفاع :

چند تغییر صورت میگیرد . جرمی متیو این تیم را ترک میکند . وضعیت خاویر ماسکرانو با توجه به مصدومیت در ویسنته کالدرون نامشخص است . به طور قطع بارسلونا برای خرید هکتور بلرین تلاش میکند تا او را به جمع جوردی آلبا , جرارد پیکه و ساموئل اومتیتی اضافه نماید .

 

خط هافبک :

سرجی روبرتو تمام طول فصل گذشته مدافع راست بود اما او پست طبیعی او هافبک است و بنابراین او دوباره به این پست بازمیگردد .

 

آردا توران بارسلونا را ترک میکند . وضعیت آندره گومز و دنیس سوارز ناشناخته است . هر دو فصل خوبی نداشتند اما تصمیم در مورد ماندن یا رفتن آنها با ارنستو است .

 

آندرس اینیستا هنوز قراردادش را تمدید نکرده است اما او باقی میماند . ایوان راکیتیچ تمدید کرده اما در مورد او شک و تردید هایی وجود دارد و باید دید راکیتیچ جزو پروژه های ارنستو هست یا نه .

 

فروش بازیکن محل درآمدزایی بارسلوناست  تا بتواند بازیکنانی نظیر کوتینیو را خریداری کند ( و یا قرارداد مسی را تمدید نماید ) . هافبک لیورپول گزینه اصلی خرید بارسلونا می باشد .

 

در خط حمله :

تغییرات حداقلی خواهد بود . مدیران نمیخواهند هواداران عصبانی شوند . بنابراین فقط باید دید ارنستو والورده چه تصمیمی در مورد پاکو آلکاسر خواهد کرد .

 

سرمربی جدید باید وضعیت را ارزیابی و با توجه به مسابقات در پیش تصمیمات لازم را بگیرد .

 

در همین حال اما در پایتخت اسپانیا اوضاع آرام است . فلورینتینو پرز رئیس رئال مادرید از بارسلونا الگوبرداری کرده است تا قدرتمندترین تیم را با سرمربیگری زیدان بسازد . همین مساله باعث ایجاد توهم در رئیس رئال مادرید شده است و او شانسی برای قهرمانی بارسلونا در تمام مسابقات قائل نیست .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.