پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : داستان فونت های لباس این فصل بارسا چیست؟

کد خبر : 66631  |  زمان ارسال : پنجشنبه 11 خرداد 1396
لالیگا در خصوص فونت های پیراهن های فصل بعدی لالیگا تصمیمی جدید گرفته است

اختصاصی بارسا نیوز - پیراهن های اول بارسلونا برای فصل بعدی رونمایی شده است و نکته جالب درباره این لباس ها فونت شماره و نام های این لباس هاست چیزی که گویا بارسلونا در آن تصمیم گیرنده نبوده است.

 

طبق گزارش اسپورت در فصل جدید لالیگا و در هرسه رقابت های دسته 1 و2 و3 باشگاه باید طراحی های یکسانی را برای لباس های خود مدنظر بگیرند. و نباید هیچ فرقی بین طراحی فونت های بازیکنان یک تیم با تیمی دیگر داشته باشد . این قوانین باید حداقل در بازی های لالیگا رعایت شود. چیزی که در طراحی های پیراهن های این فصل لالیگا قابل مشاهده است.

 

تایپوگرافی یا همان بخش نوشتاری لباس ها نه تنها فقط در پشت بلکه نام ها و شماره های بازیکنان برای فصل بعد یکسان خواهد بود و همه تیم ها از یک فونت استفاده خواهند کرد . دلیل اصلی لالیگا برای این کار خوانا بودن و یک دست بودن لباس ها است.

این تصمیم لالیگا در فصل 2016/17 لیگ انگلیس رعایت شد و همه 20 تیم حاضر در لیگ لباس های با فونت یکسان داشتند و تنها در رنگ بندی باتوجه به تیم های خود تفاوت داشتند.

 

با این حال این قوانین فعلا فقط در بازی های محلی رعایت آن الزامی است و تیم های برای رقابت های اروپایی مانند لیگ اروپا و لیگ قهرمانان میتواند از فونت های دیگر استفاده کنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.