پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: آبیدال هموطن خود را به بارسلونا پیشنهاد داد !

کد خبر : 67098  |  زمان ارسال : جمعه 26 خرداد 1396
اریک آبیدال سفیر جدید بارسلونا درخصوص دمبله صحبت کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش وب سایت گل، اریک ابیدال ستاره سال های نچندان دور باشگاه بارسلونا که به عنوان سفیر جدید منصوب شده است درخصوص عثمان دمبله ستاره جوان فرانسوی این روز های فوتبال اروپا صحبت کرد.

 

اریک آبیدال ابتدا در خصوص کیلیان امباپه معتقد بود که او علی رغم به ثمر رساندن 26 گل برای موناکو ارزش 120 میلیون پوند را ندارد و گفت:

امباپه بازیکن خوبی است اما ارزش 120 میلیون پوند را ندارد. من فکر می کنم که او می خواهد همچنان در موناکو بماند چون درخصوص میزان دایق بازی خود فکر می کند چونکه سال منتهی به جام جهانی است. وقتی که شما 100 میلیون پوند برای پوگبا می پردازید این باعث می شود که قیمت بازیکنی با استعداد تر به 200 میلیون پوند برسد  که این بیانگر ارزش واقعی بازیکنان نیست و واقعا چه قیمتی می توان روی نیمار و مسی گذاشت؟

 

 

دمبله دیگر ستاره جوان فرانسوی پر مستری این روز های فوتبال اروپا است که رسما از ادامه بازی در دورتموند برای داشتن جایگاه ثابتدر ترکیب تیم ملی فرانسه خبر داده است.

 

آبیدال با توجه به اینکه بارسلونا علاقه مند به جذب عثمان دمبله است در این خصوص گفت:

دمبله بازیکن بسیار بااستعدادی است و مناسب بارسلونا است. اگر نیمکت شما قوی باشد در این صورت همه چیز را به دست خواهید آورد. خرید ها کمک های زیادی برای رسیدن به موفقیت خواهند کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.