پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازی بچه گانه مجدد رونالدو؛ دلیل جدایی چیست؟!

کد خبر : 67112  |  زمان ارسال : جمعه 26 خرداد 1396
ماجرای بازنگشتن رونالدو به مادرید چیست؟

اختصاصی بارسانیوز – امروز خبر بزرگی با عنوان جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید رسانه های خبری را تکان داد اما پیرو گزارش قبلی این جنجال خبری تنها یک دلیل دارد.

 

در آستانه تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسلونا و رسیدن لئو به دستمزد سالیانه 30 میلیون یورویی به ازای 500 هزار پوند در هفته، کریستیانو نیز می خواهد رئال مادرید را مجاب به افزایش دستمزد فعلی 22 میلیون یورویی خود کند.

 

طبق گزارش اسپورت:

 این حاشیه سازی کار خورخه مندس مدیر برنامه قدرتمند رونالدو می باشد تا کریس را به دستمزد بالاتری برساند چون رونالدو نمی خواهد در راه کسب توپ طلای 2017 و سپری کردن فصل با قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان کمتر از مسی دستمزد داشته باشد.

 

 

این خبر نیز در روزهایی منتشر شده که رونالدو با اتهام فرار مالیاتی 14.7 میلیون یورویی مواجه شده و تعدادی از رسانه ها تهدید رونالدو را به این عامل نسبتداده اند در حالی که این کار رونالدو بی سابقه نیست.

 

در سال 2012 نیز رونالدو با اعلام اینکه در باشگاه غمگین است تهدید به جدایی کرد اما درنهایت همه چیز با تمدید قرارداد و افزایش دستمزد او حل شد. در ان سال پرز ابتدا مقابل رونالدو جبهه گرفت و گفت که می تواند با پرداخت بند آزاد سازی اش رئال را ترک کند ولی درنهایت قراردادش تمدید شد.

 

اما اگرچه رابطه پرز و رونالدو بهبود یافته اما به نظر می رسد که این بار کار دشوارتر باشد چون رونالدو فکر می کند که پرز قادر به متوقف کردن تحقیقات تخلف مالیاتی اش نیست و در صورت اثبات جرم می تواند زندانی گردد. تنها راه حل رئال این است که جریمه نقدی را پرداخت کند تا موضوع دادگاهی نگردد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.