پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دینیه در پاسخ به جدایی: ناراحتم؛ انریکه مچم را گرفت !

کد خبر : 67200  |  زمان ارسال : دوشنبه 29 خرداد 1396
لوکاس دینیه به خبرهای جدایی خود از بارسلونا پاسخ داد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، لوکاس دینیه مدافع فرانسوی بارسلونا به شایعات جدایی خود و اولین فصل حضورش در بارسلونا پاسخ داد.

 

لوئیز انریکه کسی بود که تو را به بارسلونا آورد و هم اکنون دیگر نیست، چه چیزی از او به یاد خواهی داشت؟

انریکه بدون شک مربی بزرگی است و فقط کافیست که به تعداد جام های او در بارسلونا بنگرید. عملکرد او بسیار چشمگیر بود و من برایش بهترین ها را آرزو دارم.

 

دینیه در پاسخ به بهترین توصیه لوئیز انریکه از کپی کردن کارهای جوردی آلبا گفت که:

او به من گفت که درون زمین خودم باشم و سعی نکنم تا از جوردی آلبا تقلید کنم. او مهارت های خوبی را در کارهای تدافعی من دید و از من می خواست که ان مهارت ها را در زمین برای کمک به تیم اجرا کنم به عنوان مثال برقراری تعادل تیمی در چنینی تیمی با خوی تهاجمی مثل بارسلونا

 

بهترین و بدترین احساساولین فصل حضورت در بارسلونا؟

بهترین چیز احساس بازی در بزرگ ترین باشگاه جهان بوده است و بدترین چیز نیز فتح نکردن عناوین مهم قهرمانی و در فصل آینده  دوباره تلاش خواهیم کرد.

 

در بارسلونا باقی خواهی ماند یا برای به دست اوردن دقایق بازی بیشتر از تیم خواهی رفت؟

البته که در بارسلونا می مانم. من تنها یک هدف دارم و آن بازی برای بارسلونا در چند سال آینده است. من ناراحتم چون شایعاتی درخصوص جدایی ام شنیده ام که مزخرف و ساختگی هستند چون من مشتاقانه منتظر آغاز پیش فصل هستم. من تنها می خواهم برای به دست آوردن فرصت بازی بیشتر، تلاش کنم تا تاثیر خودم را روی تیم بگذارم تا بخشی از آینده این باشگاه در راه فتح عناوین قهرمانی باشم که هواداران سزاوارش هستند. ما هم اکنون فصلی جدید با مربی جدید برای فتح عناوین قهرمانی درپیش داریم و همانطور که گفتم من به دنبال آغاز مجدد کارم در بارسلونا هستم.

 

جوردی آلبا؟

او بازیکنی بزرگ است که همه چیز را در زندگی حرفه ای خود به دست اورده و یک هم تیمی بسیار خوب است و ما رابطه ای عالی با یکدیگر داریم. در باشگاهی چون بارسلونا تمامی بازیکنان ملی پوش هستند و در هر پست نیاز دارد تا دو بازیکن سطح بالا دراختیار داشته باشد و هرکسی این را می داند.

 

چرا در اولین فصل زیاد بازی نکردی؟

من از انجام 26 بازی در اولین فصل حضورم خوشحال و راضی هستم و اگر برخی منتقدان فکر می کنند که من باید بیشتر بازی می کردم این یک نوع زیاده گویی از سوی ان هاست. من جاه طلب هستم و ب همین خاطر در بارسلونا حضور دارم و همیشه می خواهم که بیشتر بازی کنم درست مثل باشگاه که جام های بیشتری می خواهد. من 22 سالم بود که با بارسلونا قرارداد امضا کردم بنابراین هنوز فرصت دارم تا در آینده به عضو اصلی تیم تبدیل شوم و همچنین بخشی از نسل بعدی بارسلونا.

 

چرا لالیگا را فتح نکردید؟

ما باشگاهی بزرگ هستیم. ما می دانیم که فصل به اندازه کافی خوبی ندشاتیم چون که عناوین مهم را کسب نکردیم ولی اگر به نتایج نگاه کنید می بینید که فصل بدی نداشته ایم به ویژه در لیگ. ما روزهای بدی نیز در کنار بسیاری از روزهای مثبت داشتیم و در برابر رقیب های مستقیم در زمین خودشان پیروز شدیم و در دفاع و حمله بهتر از رئال بودیم ولی چیزهای کوچک باعث تفاوت شد و اگر دقیق تر بنگرید می بینید که شاید سرنوشت قهرمانی فصل به گلی بستگی داشت که رئال در الکلاسیکو رفت در نیوکمپ زد و بازی را مساوی کرد چون اگر در دقیقه 90 گل نمی زدند الان ما قهرمان لیگ بودیم و این یک حقیقت است.

 

تو دمبله را به خوبی می شناسی. او استقبال خوبی از اینجا دریافت خواهد کرد؟

البته، از تمامی بازیکنان بزرگ در اینجا استقبال خوبی می شود. اعداد و ارقانم به خودی گویای همه چیز است و ما در حال صحبت کردن درخصوص بازیکنی فوق العاده هستیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.