پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : برنامه وراتی برای موفق شدن در بارسلونا !

کد خبر : 67214  |  زمان ارسال : دوشنبه 29 خرداد 1396
هافبک پاری سن ژرمن میخواهد دوست مسی باشد !

اختصاصی بارسا نیوز - وقتی بازیکنی به تیم جدیدی میرود مدتی طول میکشد تا با شرایط جدید وفق پیدا کند و همچنین با تعدادی از بازیکنان دوست شود .

 

مارکو وراتی هافبک پاری سن ژرمن از حالا میخواهد خود را برای چنین شرایطی آماده کند . مارکو وراتی اقدام به لایک کردن مطالب مسی در شبکه های اجتماعی میکند . همچنین تعدادی از بازیکنان دیگر را نیز فالو کرده است .

 

اخیرا مدیر ورزشی پاری سن ژرمن گفت " وراتی در 4 جولای باید بازگردد تا تمرین کند " . گاتزتا مدعی شد مارکو وراتی هم به مدیران پاری سن ژرمن در جواب گفت " اجازه دهید من به بارسلونا بروم . من نمیخواهم به پاریس بازگردم " .

 

مسی و مارکو وراتی

 

با این شرایط هافبک پاری سن ژرمن برای اینکه بتواند در صورت پیوستن به بارسلونا سریع تر با شرایط تیم جدید وفق پیدا کند نیاز به دوستانی دارد و از حالا برای آن تلاش میکند .

 

مارکو وراتی تا به اینجا حمایت آندرس اینیستا را دریافت کرده است که برای موفقیت او در بارسلونا کمک بزرگی است . مسی هم هیچ مشکلی برای ورود وراتی به بارسلونا ندارد .

 

مارکو وراتی اما به نظر میرسد قصد دارد بعد از ورود به بارسلونا خیلی سریع با مسی دوست شود چرا که ستاره آرژانتینی نفوذ زیادی در رختکن دارد و از این طریق او میتواند به همین سرعت با شرایط جدید هماهنگ شود .

 

او مطالب مسی را لایک میکند تا شرایط برای ایجاد یک دوستی بزرگ فراهم شود !

 

مارکو وراتی

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.