پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : هافبک بارسا در آستانه ترک باشکاه قرار دارد!

کد خبر : 67264  |  زمان ارسال : چهارشنبه 31 خرداد 1396
آردا توران به احتمال زیاد این تابستان باشگاه بارسلونا را ترک خواهد کرد

اختصاصی بارسا نیوز - آردا توران یکی از گزینه های خروجی بارسا در این تابستان است. ایجنت توران چندی پیش خروج وی از بارسا را تکذیب کرده بود اما بنظر می رسد پیشنهاد جدیدی از سوی آرسنال برای خرید این هافبک اعلام شده است.

 

طبق گزارش مترو خورخه مندس سوپر ایجنت دنیای فوتبال در بارسلونا حضور داشت و طی یک جلسه 3 ساعته با باشگاه بارسلونا درباره آینده چندی از بازیکنان مانند توران صحبت کرده است. گزارش ها حاکی از پیشنهاد 26 میلیون پوندی آرسنال برای هافبک ترکیه بارسلونا است که توانسته 15 گل در 55 بازی در تیم کاتالونیای به ثمر برساند.

                   

اگر چی به طور معمول ایجنت آردا توران احمت بولوت است اما خورخه مندس به عنوان یک نماینده کلی از چند باشگاه برای مذاکره در مورد خروج این هافبک 30 ساله است. وی پیشنهاد های از لیگ های ایتالیا , چین , ترکیه و لیگ برتر را به باشگاه بارسا ارائه داده است.

 

هرچند که بولوت پیش از این اعلام کرد که توران از بارسا جدا نخواهد شد اما به نظر می رسد پیشنهاد جدید باشگاه توپچی ها مورد قبول باشگاه بارسلونا قرار بگیرد. ارنستو والورده سرمربی جدید باشگاه بارسلونا نمیخواهد از این بازیکن در تیم خود استفاده کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.