پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیروزی اسپانیا درشب گلزنی دنیس سوارز

کد خبر : 67353  |  زمان ارسال : شنبه 3 تیر 1396
اسپانیا به مرحله نیمه نهایی یورو زیر21 سال صعود کرد.

اختصاصی بارسانیوز-تیم ملی اسپانیا و صربستان شب گذشته از ساعت 23.15 (به وقت تهران) از سری رقابت های یورو زیر 21 سال که در لهستان در حال برگزای است رو در روی هم قرار گرفتند.با توجه به پیروزی لاورخا در دو بازی گذشته , این بازی کاملا برای این تیم تشریفاتی به حساب می آمد.

 

با اینکه صعود اسپانیا به مرحله نیم نهایی مسجل شده بود  اما لاورخا برای برد پا به میدان گذاشت و در نهایت توانست با یک پیروزی ساده و بی دردسر و کسب 9 امتیاز از سه بازی به سراغ نیمه نهایی برود.در این بازی دنیس سوارز بازیکن تیم بارسلونا که بازبند کاپیتانی را بر دستش بسته بود 90 دقیقه برای کشورش بازی کرد و موفق به گلزنی شد.

 

بازی با برتری لاورخا شروع شد و آنها پس از از دست دادن چند موقعیت خوب در دقیقه 38 توسط دنیس سوارز به گل رسیدند.در دقیقه 40 و با اخراج ژورژویچ به علت دو کارته شدن خیال اسپانیایی ها از برد راحت تر شد.

 

نیمه دوم نیز همانند نیمه اول با برتری اسپانیا آغاز شد و صربستانی ها با توجه به 10 نفره بودن حرفی برای گقتن نداشتند.در ادامه اسپانیایی ها یک موقعیت صد در صد گلزنی را توسط بورخا مایورال بازیکن رئال مادرید و چند موقعیت خوب دیگر را توسط ایناکی ویلیامز از دست دادند  تا بازی با همان نتیجه یک بر صفر به اتمام برسد.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.