پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فوری: لی سونگ وو بارسلونا را تهدید کرد !

کد خبر : 67415  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 تیر 1396
ستاره کره ای لاماسیا رسما باشگاه بارسلونا را تهدید کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیو، لی سونگ وو به جدایی از بارسلونا فکر می کند و از این رو باشگاه بارسلونا را تهدید کرد.

 

طبق گزارش منتشر شده، لی سونگ به عنوان یکی از بازیکنان برتر لاماسیا اعلام کرد که قبل از جدایی از بارسلونا با مدیران باشگاه درخصوص آینده اش صحبت خواهد کرد تا بداند نقشش در فصل جدید در بارسلونا چیست.

 

لی سونگ وو 19 ساله اعلام کرد:

بعد از نشستی با مدیران و گوش دادن به توصیه های دیگران، من بهترین تصمیم را درخصوص آینده ام خواهم گرفت. اگر نتوانم برای بارسلونا بازی کنم سپس تیمی را انتخاب خواهم کرد که بهترین گزینه ها را به من پیشنهاد می دهد.

 

من باید خودم را برای فصلی جدید در موقعیت زمانی حساسی از دوران حرفه ایم آماده کنم ومی خواهم با بازی کردن پیشرفت کنم تا به تیم اصلی اضافه شوم. اگر برای باشگاه دیگری بازی کنم شاید بعدا بتوانم به بارسلونا بازگردم. فوتبال همین است و رفتن به تیمی دیگر به معنای شکست نیست.

 

لی به دلیل سن خود دیگر نمی تواند برای رده سنی Juvenile A بازی کند و باید تا قبل از 31 اگوست با تمدید قرارداد به تیم بی منتقل گردد ولی شرایط او به گونه ای اضطراری است که باشگاه دورتموند به شدت به دنبال جذب اوست. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.