پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : عصبانیت شدید بارسلونا از دست کارلوس پویول !

کد خبر : 67482  |  زمان ارسال : چهارشنبه 7 تیر 1396
ایندیپندنت مدعی شد احتمال بازگشت پویول به بارسلونا کاهش یافت !

اختصاصی بارسا نیوز - باشگاه بارسلونا از کاپیتان سابق حسابی عصبانی است !

 

طبق گزارش ایندیپندنت , این هفته اریک گارسیا یکی از پرطرفدارترین بازیکنان جوان لاماسیا از بارسلونا رفت و باشگاه از اینکه کارلوس پویول در این انتقال نقش ایفا کرد عصبانی شده است .

 

اریک گارسیا مدافع مرکزی 16 ساله به عنوان جرارد پیکه جدید معروف است . پویول کاپیتان افسانه ای بارسلونا باعث خشم مدیران باشگاه بارسلونا شده است چرا که او ایجنت این بازیکن جوان بود و تصمیم گرفت به منچسترسیتی برود .

 

Eric Garcia fc barcelona manchester vity

 

این جدایی باعث شد ضربه دیگری به بارسلونا وارد شد و یکی از بهترین استعداد های لاماسیا این باشگاه را تنها با 2 میلیون یورو ترک کند .

 

گفتنی است سسک فابرگاس نیز در سال 2003 به صورت رایگان بارسلونا را ترک کرد اما باشگاه بارسلونا مجبور شد برای بازگشت او 35 میلیون یورو پرداخت کند . هکتور بلرین نیز وضعیت مشابه ای دارد و او نیز در سن کم به آرسنال پیوست و حالا بارسلونا به دنبال بازگشت اوست که گفته میشود قیمت بلرین 40 الی 50 میلیون یورو است .

 

بارسلونا قادر نیست جلوی خروج استعدادهای جوان را بگیرد و از طرفی این مساله باعث نابودی آکادمی میشود . ایکاردی نمونه دیگری از این خروج استعدادهاست . او حالا تبدیل به یکی از بهترین گلزنان ایتالیا شده است . بالده کیتا نیز از بارسلونا جدا شده و حالا در لاتزیو است و قیمت او 40 میلیون می باشد . الکس گریمالدو به بنفیکا رفت و ده ها بازیکن دیگر که تحت چنین شرایطی بارسلونا را ترک کردند .

 

همین هفته گذشته بود که جوردی امبولا نیز با 3 میلیون یورو از بارسلونا جدا شد و به موناکو پیوست .

 

این روزنامه مدعی شد تصمیم پویول برای کار در برابر منافع بارسلونا باعث شده تا بسیاری در بارسلونا به این فکر کنند که شانس پویول برای بازگشت به بارسلونا کاهش یافته است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.