پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مانع بزرگ بارسلونا بر سر راه خرید آندر هررا !

کد خبر : 67579  |  زمان ارسال : شنبه 10 تیر 1396
چرا

اختصاصی بارسانیوز - به گزارش ایندیپندنت، آندره هررا که فصل گذشته یکی از ارکان کلیدی تیمش بود، در نهایت با دریافت جایزه سرمت بازبی به عنوان بهترین بازیکن تیمش در فصل 18-2017 انتخاب شد . بارسلونا هم اکنون در تلاش است تا مارکو وراتی هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن را به خدمت بگیرد ولی روزنامه اسپورت کاتالونیا مدعی شده است که آبی و اناری پوشان در صورت ناکامی در راه جذب وراتی، به دنبال هررا خواهند رفت.

 

انتظار بارسلونا بر این است که هررای 27 ساله با مبلغ 35.2 میلیون پوند در دسترس خواهد بود. این بازیکن در سال 2014 در ازای 29 میلیون پوند از اتلتیک بیلبائو به شیاطین سرخ منتقل شد و حالا گزارش ها حاکی از این است که منچستریونایتد پیشنهاد زیر 60 میلیون پوند برای این بازیکن را حتی بررسی نخواهد کرد. البته بارسلونا هنوز پیشنهادی در این راستا به منچستر نفرستاده و شیاطین سرخ هم علاقه ای به دریافت چنین پیشنهادی ندارند.

 

باید گفت که ارنستو والورده سرمربی جدید بارسلونا که مدتی در بیلبائو مربی هررا بود، از طرفداران سفت و سخت این بازیکن است. والورده با توجه به بالا رفتن سن آندرس اینیستا و البته نمایش های پر افت و خیز ایوان راکیتیچ، مصمم به تقویت خط میانی تیمش در بازار نقل و انتقالات است.

 

از قرارداد فعلی هررا با منچستریونایتد تنها 12 ماه دیگر باقی است ولی دو طرف می توانند به صورت توافقی یک سال دیگر نیز همکاری داشته باشند. انتظار می رود منچستریونایتد به زودی برای تمدید قرارداد بازیکن شماره 21 خود اقدام کند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.