پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : بارسلونا منتظر چراغ سبز مربی فرانسوی !

کد خبر : 67690  |  زمان ارسال : سه شنبه 13 تیر 1396
به گفته اکسپرس، بارسلونا برای انجام انتقال بلرین نیازمند تایید آرسن ونگر،سرمربی آرسنال، است.

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش اکسپرس، بارسلونا برای خرید هکتور بلرین منتظر اعلام نظر نهایی آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، می باشد. در صورت موافقت وی با خروج بلرین، مسئولان بارسلونا مذاکره با سران توپچی ها را شروع خواهند کرد.

 

تیم کاتالان آماده است که هر بازیکنی که مربی جدید بخواهد را خریداری کنند. هکتور بلرین نیز در صدر فهرست ارنستو والورده برای فصل بعد است.

 

هکتور بلرین ماه نوامبر سال گذشته قراردادی طولانی مدت با آرسنال امضا کرد ولی هم اکنون به دنبال بازگشت به تیم سابق خود است. سران آرسنال با این انتقال موافق نیستند و بلرین برای انجام این انتقال با آرسن ونگر صحبت خواهد کرد تا او اجازه خروجش را بدهد.

 

 

بلرین برای این سرمربی فرانسوی احترامی خاصی قائل است. زیرا از زمانی که او به آرسنال پیوست، او را تشویق می کرد و باعث پیشرفت وی شده است. به دلیل فرصت هایی که ونگر برای بلرین ایجاد کرده است، هم اکنون او به یکی از بهترین دفاع راست های لیگ جزیره تبدیل شده است.

 

به گفته اسپورت، رضایت آرسن ونگر برای انتقال هکتور به نیوکمپ الزامی است تیم کاتالان نیز حاضر است با او صحبت کند و مدیران ورزشی بارسلونا حاضرند برای مذاکره به لندن سفر کنند و جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه، نیز خودش شخصا وارد فرایند این انتقال شده است.

 

هم چنین بارسلونا برای جذب بلرین با منچستر سیتی رقابت می کند. حال باید دید در نهایت بلرین به نیوکمپ خواهد آمد یا به منچستر سیتی خواهد پیوست و یا در لندن ماندنی خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.