پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پلن B بارسا در صورت جذب نشدن هکتور بیرین !

کد خبر : 67862  |  زمان ارسال : یکشنبه 18 تیر 1396
پلن B بارسا در صورت جذب نشدن بیرین مشخص شد .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش مارکا ، مدت زمان زیادی است که سران باشگاه به دنبال جذب یک مدافع راست کلاسیک هستند . بعد از خروج دنی آلوز ،  بارسا در این پست با مشکلات زیادی مواجه شد .

 

در فصلی که سپری شد لوئیز انریکه سرمربی سابق باشگاه از سرجی روبرتو و الکس ویدال در این پست استفاده کرد . البته در این فصل الکس ویدال با بدشانسی های زیادی از جمله یک مصدومیت طولانی مدت مواجه شده بود که همین مسئله باعث شد بازی های زیادی را از دست بدهد .

 

با آمدن ارنستو والورده روی نیمکت بارسا انتظار میرود که باشگاه پست مدافع راست را تقویت کند . هکتور بیرین مدافع راست باشگاه آرسنال از اهداف اصلی آبی اناری پوشان است ، بارسا نماینده های خود را به لندن فرستاده است اما اما نتایج خوبی از این مذاکره ها بدست نیامده است زیرا آرسن ونگر سرمربی توپچی ها هیچ تمایلی به فروش هکتور بیرین ندارد .

 

 

در حال حاضر سران باشگاه بارسلونا رقابت بسیار شدیدی با دو باشگاه پاریسن ژرمن و آرسنال برای جذب بازیکنانی چون مارکو وراتی و هکتور بیرین دارند . جذب این 2 بازیکن با توجه به شرایط کار فوق العاده سخت و دشواری است .

 

پلن B در صورت شکست خوردن در جذب بیرین این گونه خواهد بود :

 

در حال حاضر مدیر ورزشی باشگاه بازیکنانی چون سیدیبه ، نلسون سمدو ، کانسلو ، ادریزولا و کیمیش را زیر نظر گرفته است . در این بین انتظار میرود که جذب ژائو کانسلو آسان تر از دیگر گزینه ها باشد .

 

نلسون سمدو قیمیت بسیار بالایی دارد و به نوعی بارسا از جذبش منصرف شده است . کانسلو بازیکنی است که به دنبال خروج از والنسیا است از طرفی نیز این باشگاه حاضر است با قیمت کمتری وی را به فروش برساند ، وضعیت کیمیش نیز به گونه ای است که او از وضعیت خود در بایرن کارلتو اصلا راضی نیست اما با توجه به خداحافظی فیلیپ لام این جوان وارث اسطوره فوتبال آلمان خواهد بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.