پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیکه: برای سبک والورده مسن تر شده ایم !

کد خبر : 67958  |  زمان ارسال : چهارشنبه 21 تیر 1396
جرارد پیکه خبر از سبک جدید داد

اختصاصی بارسانیوزجرارد پیکه مدافع بارسلونا که در حال حاضر به همراه مسی، نیمار و آردا توران برای همایش راکوتن در توکیو به سر می برد اذعان کرد که همگی بای خودشان را با سبک والورده وفق دهند.

 

درحالی که انتظار می رود در سیستم 3-4-3 ارنستو والورده لیونل مسی به عنوان پلی میکر یا هافبک بازیساز بازی کند تا جای برای دلوفئو در وینگر راست باز شود، جرارد پیکه درخصوص تغییرات احتمالی در گفت و گو با گل بیان کرد:

همه ما مسن تر شده ایم و کیفیت ما در حال کاهش یافتن است و این واقعیتی است که با گذشت عمر برای هر بازیکنی اتفاق می افتد و بازیکنانی هستند که این را بیشتر از سایرین احساس می کنند اما همه ما سعی می کنیم تا خودمان را با سبک والورده وفق دهیم.

 

والورده یک مربی حرفه ای است و با تیم های زیادی در اسپانیا کار کرده و بازیکن برسلونا بوده و فکر می کنم همه ویژگی های لازم را برای موفقیت در بارسلونا دراختیار دارد. دنیای حرفه ای امروز فوتبال کارنامه شما تنها به نتیجه گیزی بستگی دارد یعنی اگر نتیجه بگیرید کارنامه مثبتی خواهید داشت و درغیر این صورت نه که باعث تغییر مربی یا بازیکنان و غیره می شود. آینده حداکثر برای دو ماه قابل پیش بینی است چون نمی توانید آینده ر حدس بزنید. ما می توانیم برای لیگ قهرمانان بجنگیم یا از تمامی رقابت ها حذف گردیم بنابراین شما باید روز به روز فکر کنید و جلو بروید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.