پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی و نیمار، حامیان اصلی جذب پدیده تاتنهام!

کد خبر : 67974  |  زمان ارسال : پنجشنبه 22 تیر 1396
به گفته رسانه های انگلیسی و اسپانیایی، مسی و نیمار در تلاش هستند تا ستاره جوان تاتنهام را به نیو کمپ بیاورند .

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش اسپورتس کدا، بارسلونا خواهان جذب ستاره ای از لیگ جزیره ای می باشد. به گفته این رسانه، دوستاره بارسلونا، مسی و نیمار، نیز می خواهند با ورود خود به این ماجرا، این انتقال را سرعت بخشند.  

 

با توجه به افزایش سن آندرس اینیستا و سرجیو بوسکتس، سران بارسلونا می خواهند بازیکنان جوانی به ترکیب تیم اضافه کنند تا در سال های آینده جای آن ها را در ترکیب پر کنند. به گفته دیاریو گل، دو فوق ستاره بارسلونا می خواهند در راستای این اقدام، دله آلی، ستاره تاتنهام را راضی کنند تا به بارسلونا بپیوندد.

 

آلی فصلی فوق العاده را در وایت هارت لین سپری کرد و این بازیکن 21 ساله، نقش بسزایی در موفقیت های تاتنهام داشت و به عقیده بسیاری از کارشناسان، او یکی از آینده دار ترین بازیکنان انگلستان می باشد. این بازیکن جوان فصل گذشته 18 گل به ثمر رساند و 7 پاس گل نیز در 36 بازی ارسال کرد. ستاره دیگر تاتنهام، هری کین از زمانی که آلی به ترکیب اصلی تاتنهام اضافه شده است، توانسته است عملکردی فوق العاده داشته باشد و در دو فصل اخیر، به عنوان برترین گلزن لیگ جزیره دست یافته است.

 

 

بارسلونا در روز های اخیر خواهان خرید پائولینیو 28 ساله از تیم گوانگژو چین بود که حال احتمال این انتقال کم تر شده است و مدیران آن باشگاه نیز اعلام کرده اند که قصد فروش وی را ندارند.

 

دله آلی می تواند بدون شک یکی از بهترین خرید های بارسلونا در این تابستان لقب بگیرد و تیم کاتالان می تواند امید های زیادی برای کسب جام های زیاد در چند فصل پیش رو داشته باشد. با حضور آلی پشت سه بازیکن تهاجمی بارسلونا، مسی، نیمار و سوارز، ماشین گلزنی بلوگرانا در فصل بعد بسیار قدرتمند خواهد بود.

 

حال باید منتظر ماند و دید که وضعیت این بازیکن در روز های آتی چه خواهد بود. آیا او نیز به جمع وراتی یا بلرین خواهد پیوست یا مانند دلوفئو به نیوکمپ خواهد آمد؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.