پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شمشیر دو لبه پاری سن ژرمن نیمار را از بارسلونا می گیرد !

کد خبر : 68201  |  زمان ارسال : پنجشنبه 29 تیر 1396
پاری سن ژرمن به هر طریقی به جذب نیمار فکر می کند.

اختصاصی بارسانیوز - اخیرا خبر هایی از علاقه تیم پاری سن ژرمن به نیمار ستاره بارسلونا در رسانه های مختلف منتشر می شود خبر هایی که بیان می کند این تیم پاریسی حاضر به پرداخت بند فسخ قرارداد نیمار به ارزش 222 میلیون یورو است.

 

به گزارش دیلی میل ، اگر چه پول بسیار وسوسه انگیز است ، هم برای نیمار و هم بارسلونا اما همه چیز نیست. پاری سن ژرمن معتقد است تمام زیر ساخت ها برای موفقیت بیش از حد نیمار فراهم است و این بازیکن برزیلی می تواند از سایه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو خارج شود.

 

تیم پاریسی یک مورد بسیار جذاب دیگر نیز علاوه بر حقوق و دستمزد بالا برای نیمار دارد آن هم بازیکن های برزیلی زیادش از جمله دنی آلوز ، تیاگو سیلوا ، مارکینیوس و لوکاس مورا است. به زودی قرار است بین مدیران پاری سن ژرمن و پدر نیمار در 24 ساعت آینده مذاکراتی جدی برگزار شود.

 

 

تابستان گذشته نیز آنها برای جذب نیمار اقدام کردند ولی شکست خوردند ولی این بار بسیار محتاطانه تر عمل خواهند کرد و ناصر الخلیفی به جذب او بسیار امیدوار است.

 

خروج نیمار ضربه بزرگی به بارسلونا خواهد بود ولی بودجه کاتالان ها را به طرز عجیبی بالا می برد و بارسلونا می تواند برای کیلیان ام باپه اقدام کند و او را خریداری کند علاوه بر این بارسلونا می تواند مارکو وراتی را در بخشی از فرایند انتقال نیمار قرار دهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.