پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: بارسلونا بدون نیمار ادامه نمی دهد !

کد خبر : 68315  |  زمان ارسال : یکشنبه 1 مرداد 1396
ارنستو والورده پس از اولین برد در بارسلونا خوشحال بود

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، ارنستو والورده اولین گام را به عنوان مربی آبی اناری ها با برتری 2-1 مقابل یوونتوس محکم برداشت و از عملکرد بازیکنان خود به ویژه دو بازیکن جوان تیم رضایت داشت.

 

والورده که در دیدار مقابل یوونتوس در هر دو نیمه ترکیب های متفاوتی را روانه زمین کرد درخصوص اولین بازی خود به عنوان سرمربی بارسلونا گفت:

چیزهای خوبی زیادی از این دیدار به دست آوردیم که مهم تر از همه بازی تمامی بازیکنان بود و همه در کنار یکدیگر بودند. ما ابتکار عمل بازی را به دست گرفتیم و با میل تهاجمی بیشتری برای غلبه بر تیم حریف بازی کردیم. ان یک بازی خوب بود که توانستیم به تمامی بازیکنان فرصت بازی کردن بدهیم و در کنار احساس خوبمان از بازی، کار خود را نیز به خوبی انجام دادیم و اینکه برنده می شوید چه بهتر

 

نیمار؟

بارسلونا بدون نیمار به کار خود ادامه نخواهد داد. ما می خواهیم که با ما باشد چون از اهمیت وجودش در تیم آگاه هستیم.

 

سرجی روبرتو؟

در حال حاضر او به میانه زمین بازگشته اما تطبیق پذری او در پست های مختلف نکته بسیار مثبتی برای ما محسوب می شود. من درخصوص او اینگونه فکر نمی کنم که صرفا مناسب این پست یا پستی دیگر باشد. او امروز در میانه زمین بازی کرد و در ادامه مسیر خواهیم دید که او در کدام مناطق به کار گرفته خواهد شد.

 

سرجی سمپر؟

او به خوبی بازی کرد درست مثل بقیه بازیکنان. او فصل گذشته را با انتقال قرضی به تیمی که مشکلات فراوانی داشت به سختی سپری کرد و ما در حال حاضر قصد داریم تا وضعیت او را ارزیابی کنیم. او در پیش فصل با ما کار خواهد کرد و سپس درخصوص آینده اش تصمیم خواهیم گرفت.

 

پرسینگ

باید در طول فصل روی این زمینه مدیریت کنیم. صادقانه می گویم که ما زیاد کار مکرده ایم چون فرصت زیادی نداشته ایم. ایده پرس کردن یا نکردن به وضعیت ما در لحظه بستگی دارد ولی مهم تر از همه این است که بتوانیم این کار را به صورتی تیمی و با کمک تمامی بازیکنان انجام دهیم و این چیزی است که رد ترمینات رویش کار می کنیم.

 

مسی؟

با گذشت زمان من شناخت بهتریاز او به دست خواهم آورد ولی در حال کشف کردنش نیستم چون همه او را می شناسیم حتی علی رغم اینکه هر روز ما را متعجب می کند. من سعی خواهم کرد تا به او کمک کنم که تیم بهتری داشته باشیمو عناوین زیاید را فتح کنیم.

 

موقعیت بازی مسی؟

من او را روی هر دو جنبه دفاعی و تهاجمی متمرکز دیدم. او بهتر از هر کسی می داند که برای به دست آوردن توپ و جایی که بتواند هم تیمی هایش پیدایش کنند در کجا قرار بگیرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.