پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

معضل مشترک خرید کوتینیو و پائولینیو !

کد خبر : 68410  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 مرداد 1396
تمرکز بر خط هافبک

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، بارسلونا در حال حاضر تمرکز نقل و انتقالاتی خود را روی خرید بازیکنان برزیلی در خط هافبک قرار داده است.

 

درحالی یک ماه و یک هفته از فرصت نقل و انتقالات تابستانی باقی است که بارسلونا با خرید جرارد دلوفئو و نلسون سمدو در دو منطقه خود را تقویت کرده اما مهم ترین هدف نقل و انتقالاتی یعنی تقویت میانه زمین با چالش بزرگ هزینه خرید مواجه شده است.

 

در حال حاضر در دستور کار مدیران بارسلونا دو بازیکن قرمز پوش برزیلی به نام های پائولینیو و کوتینیو قرار دارند که به ترتیب با قابلیت تدافعی و تهاجمی می توانند دو خرید کاربردی در خط هافبک باشند که در بین مدیران اعتماد به نفس لازم برای جذب آن ها وجود دارد ولی مشکل اینجاست که هر دو بازیکن جزو منافع اقتصادی دو باشگاه گوانگژو و لیورپول محسوب می شوند.

 

لیگ قهرمانان آسیا و اروپا

 

قرمز های آنفیلد و قرمز های گوانگژو هر دو در لیگ قهرمانان قاره های خود به سر می برند. لیورپول باید در ماه اگوست در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا بازی کند واگرچه که با سیدبنذی صورت گرفته از مصاف با آژاکس، سویاف ناپولی و دیناموکیف آسوده خاطر هستند اما تمایلی برای از دست دادن کوتینیو ندارند و شاید سناریوی جذب او به هفته پایانی ماه آگوست و بازار نقل و انتقالات منتهی گردد.

 

به هر حال این امیدواری در جذب کوتینیو در شرایطی است که یورگن کلوپ صراحتا کوتینیو را پس از ادعای روزنامه موندو برای جایگزین کردن فیلیپه پس از ناکامی در جذب وراتی رد کرد.

 

اما گوانگژو نیز به مانند لیورپول درگیر لیگ قهرمانان آسیا خواهد بودو به همین دلیل قصد فروش او را تا زانویه ندارند که در 22 آگوست در یک چهارم نهایی مقابل شانگهای قرار خواهند گرفت و همچنین جام باشگاه های جهان را نیز در دسامبرسپتامبر درپیش خواهند داشت.

 

مدیر برنامه پائولینیو نیز در چین وجود دارد تا این باشگاه را برای گرفتن اجازه خروج در یک ماه باقی مانده متقاعد کند درحالی که پنجره نقل و انتقالات چن به پایان رسیده و فرصت خرید بازیکنی برای جایگزین کردنش را نخواهند داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.