پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فوری : نمایندگان بارسلونا در لندن برای کوتینیو !

کد خبر : 68420  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 مرداد 1396
شعله بمب نقل و انتقالاتی بارسلونا روشن شد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، باشگاه بارسلونا نمایندگان خود را به لندن فرستاده تا بر سر جذب فیلیپه کوتینیو با باشگاه لیورپول به توافق برسند هرچند که قرمز های بند آنفیلد برایستاره برزیلی خود دندان تیز کرده اند.

 

طبق گزارش منتشر شده که منابع بریتانیایی نظیر مترو، دیلی میل، اکسپرس و غیره نیز اعلام کرده اند، باشگاه بارسلونا نماینده هایی را به شهر لندن اعزام کرده که در حال حاضر در مذاکره با نمیاندگان باشگاه لیورپول و مدیر برنامه کوتینیو به سر می برند و می دانند که با مخالفت باشگاه لیورپول کار سختی را برای جذب او در پیش دارند به صورتی که لیورپول قصد ندارد تا کمتر از 100 میلیون یورو ستاره خود را بفروشد.

 

بازشدن از یخ درحال آب شدن !

 

فیلیپه کوتینیو در شرایطی از فریزر نقل و انتقالات بارسلونا درآمده که آبی اناری ها در جذب مارکو وراتی ناامید شده اند و به دلیل بی فایده بودن جهت تلاش در جذب مارکو به سمت کوتینیو تغییر مسیر داده اند.

 

نکته امیدوار کننده برای بارسلونا این است که می دانند کوتینیو علاقه مند به پیوستن به بارسلونا می باشد ولی باتوجه به آگاهی از عدم قصد فروش لیورپول، نمایندگانی برای آغاز رسمی مذاکرات اعزام شده اند که پس از پیشنهاد رسمی 75 میلیون یورویی رد شده می باشد.

 

باشگاه لیورپول اعلام کرده برای کوتینیو بیش از 100 میلیونی ورو می خواهند و از این رو باشگاه بارسلونا امیدوار است تا با همکاری شخصی فیلیپه این مبلغ را به 80 میلیون یورو کاهش دهند.

 

کوتینیو

 

مانع بزرگ دیگر مبلغ دستمزد کوتینیو است که با تمدید قرارداد خود دستمزد سالیانه 9 میلیونی ورو در هر فصل را در لیورپول دریافت می کند و از این رو بارسلونا باید این دستمزد را افزایش دهد.

 

همچنین دوستی صمیمانه او با نیمار می تواند راه حل دیگری برای رقم زد این انتقال باشد و کوتینیو با قابلیت تنوع بازی در خط حمله می تواند در چندین پست برای بارسلونا به کار آید.

 

هرچند که لیورپول در این مقطع نیازی به پول حاصل از فروش کوتینیو ندارد و این را کلوپ اعلام کرده اما علی رغم حضور پی اس جی در رقابت، کوتینیو باتوجه به علاقه اش نسبت به بارسلونا این انتقال را خوشبینانه کرده به صورتی که می توان انتظار داشت که این عملیات در هفته اول ماه آگوست یعنی تا 10 روز دیگر شدت و حتی صورت بگیرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.