پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: بررسی عملکرد والورده در بازی های پیش فصل آمریکا

کد خبر : 68676  |  زمان ارسال : یکشنبه 8 مرداد 1396
روزنامه مارکا اسپانیا، به بررسی عملکرد تیم بارسلونا در رقابت های پیش فصل آمریکا پرداخته است.

اختصاصی بارسانیوز - به گزارش مارکا، بازیکنان بارسلونا بخش اول تمرینات آمادگی پیش فصل را در آمریکا به اتمام رساندند و به بارسلونا بازگشتند. تیم والورده در آمریکا در جام قهرمانان بین المللی با سه برد 2 بر 1 مقابل یوونتوس، 1 بر صفر مقابل منچستر یونایتد و 3 بر 2 مقابل رئال مادرید، عملکرد خوبی داشت و موفق به کسب عنوان قهرمانی نیز در این رقابت ها نیز شد. در همین مدت نیز شایعات خروج نیمار از تیم به شدت قوت گرفت و حتی نیمار با سمدو درگیر نیز شد.

 

 

در این بازی ها نیمار در سمت چپ عملکردی فوق العاده ای داشت و با  لیونل مسی رفتاری دوستانه داشت. ستاره آرژانتینی با این که فقط یک گل به ثمر رساند ولی نشان داد که برای شروع فصل بسیار آماده است. عضو دیگر از مثلث MSN ، لوئیس سوآرز عملکرد نسبتا بدی داشت و گلی به ثمر نرساند. همچنین آلکاسر و مونیر نیز چنین وضعی داشتند و به نظر می رسد به در های خروجی باشگاه نزدیک شده اند.

 

در خط هافبک، وضع تیم والورده بسیار امیدوار کننده است. با بازی هایی خوبی که از بوسکتس و اینیستا و راکیتیچ دیدیم و همچنین کیفیت نسبتا بالایی که دنیس سوآرز و سرجی روبرتو و آلنا از خود در این رقابت ها نشان دادند، نوید بخش یک فصل درخشان برای تیم والورده است. با همه این تفاسیر، آردا توران و سرجی سمپر کم فروغ ظاهر شدند.

 

 

خط دفاع بلوگرانا نیز با نمایش درخشان پیکه و اومتیتی با پشتیبانی ماسکرانو، مارلون و ورمالن همراه بود و بازی های خوب جوردی آلبا، الیکس ویدال و دینیه نیز تکمیل کننده این نمایش بودند. همچنین عدم بازی دادن داگلاس توسط والورده، بیانگر این بود که وی در برنامه های والورده جایی ندارد. نلسون سمدو، بازیکن تازه وارد تیم کاتالان، پس از نمایش بد مقابل یوونتوس، بازی قابل قبولی مقابل منچستر یونایتد و رئال مادرید نشان داد ولی با این حال در حملات تیم زیاد شرکت نمی کرد.

 

 

در درون دروازه سیلسن عملکرد فوق العاده ای داشت و نشان داد که این مرد هلندی می تواند جایگزین خوبی برای ترشتگن باشد و اورتولا هم عملکرد قابل قبولی داشت.

 

با توجه به عملکرد خوب تیم در این رقابت ها، ولی اطراف تیم خبر های خوبی به گوش نمی رسید. شایعات خروج نیمار باعث شد که مدیران مذاکرات مخفیانه ای با پدر نیمار داشته باشند تا روحیه تیم پایین نیاید. درگیری نیمار با سمدو در تمرینات نیز باعث ایجاد ناآرامی در تیم شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.