پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لاپورتا: مسی هدیه ای از بهشت است !

کد خبر : 68826  |  زمان ارسال : پنجشنبه 12 مرداد 1396
خوان لاپورتا تعبیر خاصی از مسی به کار برد

اختصاصی بارسانیوزخوان لاپورتا ریاست سابق باشگاه بارسلونا در گفت و گو با وب سایت گل از مسی تعریف کرد.

 

درحالی که دنیای فوتبال و به ویژه باشگاه بارسلونا تحت تاثیر خبر خروج نیمار قرار گرفته، خوان لاپورتا مسی را هدیه ای از بهشت توصیف کرد و گفت:

من بازی او را در آکادمی جوانان در رده کادت می دیدم. 20 دقیقه از بازی می گذشت و 4 گل می زد. او بعضی اوقات در 20 دقیقه پایانی بازی به دلیل مصومیت وارد بازی می شد و بازهم 4 گل می زد و ما در جایگاه ایستاده بودیم و بازی او را تماشا می کردیم. نگاه کردن به بازی چنین بچه هایی شگفت انگیز بود.

 

او همین کارهای کنونی را آن زمان نیز انجام می داد با سبک بازی کاملا مشابه و تنها تفاوت بالغ تر شدنش است که تبدیل به یک مرد شده و حالا خودش نیز یک پدر هست. او در 16 سالگی اولین بازی خود را انجام داد و به یاد می آورم زمانی را که اولین قرارداد حرفه ای را مقابل او گذاشتیم و اولین بازی خود را در استادیوم دراگو مقابل پورتو انجام داد.

 

لاپورتا در ادامه بیان کرد که همچنان می توان از وجود مسی برای سال ها بهره برد و در توصیف از او گفت:

او هدیه ای است که از بهشت به بارسلونا افتاده و امتیاز بزرگی است که نصیب بارسلونا شده و ما باید همچنان از وجودش لذت ببریم چون هنوز سال های زیادی را در پیش دارد و با توجه به توانایی هایش من مطمئن هستم که او برای سال های بیشتری در بالاترین سطح بازی خواهد کرد و بارسا را بیشتر خوشحال خواهد کرد و این مزیت داشتن برترین بازیکن تاریخ فوتبال است و همین طور شخصی که بسیار فروتن است و شخصیت فوق العاده ای دارد.

 

لئو به صورت مداوم همه را شگفت زده کرده است و وقتی بازی او را نگاه می کنید چیزهای منجصر بفردی نظیر سرعت پا به توپ شدنش، دیدش در پاس ها و گل هایش می بینید که چگونه در زمین انرژی می گذارد. او همیشه شما را شگفت زده می کند به صورتی که از دیدن بازی او لذت می برید. با مسی همه چیز ممکن می شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.