پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کارشناس اسکای : نیمار به خاطر مسی بارسلونا را ترک کرد !

کد خبر : 68839  |  زمان ارسال : پنجشنبه 12 مرداد 1396
نیمار برای توپ طلا گام بر می دارد.

اختصاصی بارسانیوز – پس از اعلام جدایی نیمار به باشگاه بارسلونا و خداحافظی با هم تیمی هایش، اسکای اسپورتس به مصاحبه با کارشناس برزیلی تیم ویکری پرداخت که برای سال هاست که دوران حرفه ای نیمار را زیر نظر دارد.

 

نیمار که در سال 2013 از سانتوس به بارسلونا پیوست از نظر این کارشناس فوتبال برزیلی به دلیل مسی از بارسلونا خارج شده و در این خصوص گفت:

اتفاقی نیست که همه این ماجراها پس از تمدید مسی رخ داده است. 3 گزینه وجود داشت یا اینکه مسی برود، یا نیمار جانشین مسی گردد یا نیمار جدا گردد. از طرفی این انتقال پاداش های مالی بزرگی را برای نیمار و اطرافیان به ویژه پدرش به همراه دارد همین طور با برنامه ریزی دقیق برای فتح عناوین قهرمانی باشگاهی و به ویژه کسب توپ طلا توسط او که جایزه ای بزرگ درنظر مردم برزیل است و این بزرگ تر از هر افتخاری با باشگاه محسوب می شود. این جوایزه فردی انگیزه بسیار بیشتری به بازیکنان می دهد و فوتبال برزیل احترام و تاکید زیادی روی عناوین فردی دارد.

 

ناکامی نیمار در جام جهانی زیر 17 سال در 2009 برایش معنادار بود. او ستاره سانتوس بود اما با برزیل در مرحله حذفی حذف شد و این یک زنگ هشدار برایش بود که باید به اروپا برود و زمانی که او مسیر رونالدینیو را درپیش گرفت در برزیل همه انتظار توپ طلا را از او داشتند. هنگامی که بارسلونا را انتخاب کرد به یک دلیل این تصمیم را گرفت و به تیمی رفت که ستاره بزرگی همچون لیونل مسی را داشت که می توانست با کمک این ستاره ها راه خود را برای کسب توپ آسان تر کند اما با وجود مسی نشد.

 

هم اکنون در پاریس مهم ترین چیز این است که هیچ کس مزاحم او برای شماره یک بودن تیم نیست و او حالا آماده این چالش است. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.