پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینیگو مارتینز گزینه خرید بارسلونا را بشناسید !

کد خبر : 68940  |  زمان ارسال : شنبه 14 مرداد 1396
بررسی کوتاه گزینه خرید جدید بارسلونا برای تقویت خط دفاع !

اختصاصی بارسانیوز - به گزارش بارسا بلوگرانا، بارسلونا می خواهد تا با پرداخت بند آزاد سازی مدافع رئال سوسیه داد، اینیگو مارتینز، وی را به نیوکمپ بیاورد. اگر او به بارسلونا بیاید، اولین خرید والورده پس از انتقال بحث بر انگیز نیمار به پاریس سن ژرمن خواهد بود. با این حال، او با مبلغ بسیار کم 32 میلیون یورو به بلوگرانا خواهد پیوست. اما او کیست؟

 

این بازیکن 26 ساله، به عنوان یکی از برترین مدافعان لالیگا شناخته می شود. وی در اوندوروئا، ساحل ایالت بوسکه متولد شد که خیلی از شهر سن سباستین دور نیست. او از ابتدا برای رئال سوسیه داد بازی کرده است و هم چنین برای تیم ملی زیر 20، 21 و 23 ساله های اسپانیا نیز به میدان رفته است. هم چنین  در بازی ها غیر رسمی برای تیم ایالت بوسکه نیز به میدان رفته است.

 

او چندین بار در دوران حرفه ای اش به بلوگرانا لینک شده است. او همه ساله جزو گزینه ها برای تقویت سمت چپ دفاع بوده است. هم چنین از مدت ها پیش نیز به تیم پپ گواردیولا،منچستر سیتی، نیز لینک شده است.

 

در فصل گذشته، وی در 34 بازی که برای سوسیه داد انجام داد، موفق به زدن 3 گل و دادن 2 پاس گل شد. وی در فصل قبل 1 بار از زمین اخراج شد و 9 بار نیز کارت زرد از داوران دریافت کرد. وی دارای قد 181 سانتی متری است و نقطه قوت وی در بازی کردن در طول زمین و توزیع توپ از عقب است که این استداد وی، او را با شرایط تیم کاتالان سازگار و متناسب می کند. در فصل گذشته، وی در جایگاه دوم برترین مدافعان از نظر ارسال پاس بعد از پدرو بیگاس از تیم لاس پالماس قرار داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.