پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

4 بازیکن مورد علاقه والورده برای جایگزینی با نیمار !

کد خبر : 68980  |  زمان ارسال : یکشنبه 15 مرداد 1396
بارسلونا برای جایگزین نیمار هنوز مشغول به کار است !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش اسپورت کدا , در لیست جایگزینان نیمار یک نام جدید به چشم میخورد . ارنستو والورده میخواهد جایگزین نیمار حتما در تابستان خریداری شود و حالا نام دراکسلر نیز به لیست بارسلونا افزوده شده است .

 

دراکسلر

ایجنت این بازیکن در فرودگاه شهر بارسلونا دیده شد و احتمال پیوستن او به باشگاه کاتالان بسیار زیاد است . دراکسلر یکی از چهار بازیکنی است که بارسلونا تلاش کرد با نیمار تبادل کند . حضور ایجنت او در بارسلونا میتواند جزوی از یک توافق بین بارسلونا و پاری سن ژرمن باشد .

 

 

ادن هازارد

آنتونیو کونته سرمربی چلسی در این رابطه گفته است که اگر باشگاه چلسی برای انتقال اقدامی انجام دهد او قادر نیست جلوی هازارد برای پیوستن به بارسلونا را بگیرد .

 

بازیکن بلژیکی الان دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا است اما شانس پیوستن او و بازی در کنار مسی و سوارز وسوسه کننده است تا او را به حرکت به سوی اسپانیا ترغیب شود .

 

کونته گفت " ادن هازارد بازیکن بسیار خوبی است اما من دوباره تکرار میکنم که مربی هستم و میتوانم نظر خودم را بگویم اما تصمیم نهایی همیشه با باشگاه است و انتظار دارم که ادن برای چلسی بازی کند . لحظه خوبی برای از دست دادن یکی از بازیکنان تیم نیست " .

 

ادن هازارد

 

پائولو دیبالا

بارسلونا برای خرید او پیشنهادی 120 میلیون یورویی آماده کرده است تا به یوونتوس ارائه دهد . بارسلونا با فروش نیمار 222 میلیون یورو درآمد کسب کرد . باشگاه کاتالان علاقه دارد با دیبالا به توصیه لیونل مسی و اعضای هیئت مدیره قرارداد امضا کند .

 

پائولو دیبالا

 

عثمان دمبله

ادعا میشود بارسلونا برای دمبله پیشنهادی 90 میلیون تا 100 میلیون یورو به دورتموند ارائه کرده  و توافقی نیز انجام گرفته است . گزارش ها از ایتالیا حکایت از آن دارند که در صورت شکست این عملیات بارسلونا به دنبال دیبالا میرود .

 

عثمان دمبله

 

دیبالا بازیکن ملی پوش در آرژانتین هم تیمی مسی است که میتواند جایگزین نیمار باشد . او 25 سال دارد و در ماه آوریل با یوونتوس قرارداد جدیدی امضا کرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.