پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رونمایی از سند خیانت نیمار !

کد خبر : 69222  |  زمان ارسال : شنبه 21 مرداد 1396
خیانت از نوع گرفتن 26 میلیونی ورو پاداش و وقت کشی !

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش ها اسپورت و موندو دیپورتیوو، باتوجه به اطلاعات منتشر شده توسط روزنامه Correio da Manha، نیمار با پاری سن ژرمن فرانسه در تاریخ 30 ژوئن یعنی بیش از 1 ماه و 12 روز پیش به توافق رسید اما آن را به بارسلونا اطلاع نداد.

 

طبق اطلاعات منتشر شده در این روزنامه، همانطور که اسکای اسپورتس پیش از این خبر داده بود، نیمار با پاری سن ژرمن در ماه ژوئن همزمان با عروسی مسی توافق کرد و با دسترسی به سندی بسیار محرمانه گزارش داد که مقامات باشگاه پاریسی در ان زمان برنامه ریزی های لازم را برای انتقال نیمار نظیر اطلاعات پرواز نیمار و 7 نماینده او انجام داده بودند.

 

همچنین در این سند برنامه ریزی اقدامات امنیتی و حضور 500 روزنامه نگار تدارک دیده شده بود. همچنین این روزنامه ادعا کرده که در این سند حق کمیسیون انتقال نیمار برای 6 نماینده نیمار به نام های پینی زهاوی، مارسلو سیمونیام، خوان فیگر، وگنر ریبیرو، محمد افضل و هامبرتو پایوا درنظر گرفته شده است و همین طور پی اس جی برای پدر نیمار به مانند تمدید با بارسلونا پاداش درنظر گرفته است.

 

 

این ادعاها با ادعاهای قبلی درخصوص دروغ گفتن نیمار درخصوص اتخاذ تصمیم خود پس از سفر از چین دو روز قبل از امضای قرارداد هماهنگ است به ویژه با اظهارنظر جنجالی دنی آلوز مبنی بر متقاعد شدن خود توسط نیمار که دلیل این مخفی کاری نیمار تلشا برای دریافت 26 میلیون یورو پاداش تمدید قرارداد خود توسط پدرش ذکر شده است. 

 

نتیجه این تلف کردن وقت توسط نیمار و عدم آگاهی مدیران بارسلونا این است که بارسلونا هم اکنون نمی تواند جایگزینی را برای او بیابد به صورتی که یورگن کلوپ عدم زمان کافی برای جایگزین کردن کوتینیو را دلیل مخالفت جدایی او اعلام کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.