پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پائولینیو فردا در بارسلونا !

کد خبر : 69256  |  زمان ارسال : یکشنبه 22 مرداد 1396
امروز به لندن سفر میکند و صبح دوشنبه در بارسلوناست !

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا در انتظار امضای قرارداد با کوتینیو و عثمان دمبله به عنوان 2 هدف اصلی تقویت تیم در تابستان است .

 

با این حال بارسلونا دیروز پائولینیو را نیز خرید . بارسلونا در نهایت بند 40 میلیونی خروج این بازیکن گوانگژو را پرداخت کرد .

 

پائولینیو 29 سال دارد و بازیکن تیم ملی برزیل نیز میباشد . او سومین خرید فصل جدید بارسلونا پس از جرارد دلوفئو و نلسون سدمو است .

 

بارسلونا بند خروج را میپردازد

یک ماه پیش بارسلونا تلاش میکرد او را با 20 میلیون یورو خریداری کند اما باشگاه چینی امتناع میکرد و پیشنهاد بعدی بارسلونا 25 میلیون بود . مدیران گوانگژو دوباره به بارسلونا پاسخ منفی دادند و در نهایت بارسلونا بند خروج را میپردازد . مدیر ورزشی و ارنستو والورده فکر میکنند او بازیکن مناسبی برای بارسلونا خواهد بود و باشگاه نیز با این خرید موافقت کرد .

 

او برای پیوستن به بارسلونا پول را کنار گذاشت

او تقریبا با پیوستن به بارسلونا نیمی از دستمزدش را از دست میدهد . او در گوانگژو 9 میلیون یورو دستمزد میگیرد در حالی که بارسلونا به او 5 میلیون حقوق میدهد . او به نماینده اش گفته بود نمیخواهد این فرصت را از دست بدهد . پائولینیو تلاش کرد تا بر روی مدیران گوانگژو در ماه جولای فشار بیاورد . اما رئیس این باشگاه قاطع بود و به کمتر از 40 میلیون راضی نمیشد . در نهایت هم بارسلونا قبول کرد . حتما میدانید فروش نیمار کل بازار را تغییر داده است و حتی خط از دست دادن گزینه های دیگر وجود دارد .

 

پائولینیو با بارسلونا قراردادی 4 ساله امضا میکند . او به لندن پرواز میکند و قبل از شب در آنجا فرود خواهد آمد . صبح دوشنبه در بارسلونا است . وقتی تست های پزشکی را سپری کند نوبت به امضای قرارداد میرسد که تا ژوئن سال 2021 اعتبار خواهد داشت . در صورت عدم تایید بارسلونا , همه چیز به روز سه شنبه موکول میشود .

 

افزایش تعداد هافبک ها

با امضای قرارداد بارسلونا با پائولینیو تعداد هافبک های بارسلونا بیشتر میشود . بنابراین انتظار میرود آردا توران و سرجی سمپر تیم را ترک کنند . وضعیت آندره گومز , رافینیا و حتی دنیس سوارز نامشخص است و احتمال جدایی آنها نیز وجود دارد . والورده با پائولینیو 10 هافبک خواهد داشت که زیاد است !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.