پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی ، کابوس روزنامه مادریدی !

کد خبر : 69281  |  زمان ارسال : یکشنبه 22 مرداد 1396
در آستانه الکلاسیکو، روزنامه مارکا مادرید، بار دیگر به ترس خود از مسی اعتراف کرد.

اختصاصی بارسانیوز - به گزارش مارکا، تا زمانی که لیونل مسی در بارسلونا حضور دارد، تیم کاتالان با نام این اعجوبه آرژانتینی شناخته خواهد شد. آرزو های تیم کاتالان برای فصل جدیدی به دست این ستاره آرژانتینی وفادار به پیراهن باشگاه رقم خواهد خورد و اگر او در بهترین فرم خود باشد، غیر قابل توقف خواهد بود.

 

همه بازیکنان و مربیان تیم رئال مادرید می دانند که بیش از 10 سال است که لیونل مسی در تیم اول فعالیت دارد و به عنوان برترین گلزن در الکلاسیکو ها شناخته می شود. مسی در 34 بار که در الکلاسیکو حضور داشته است، موفق شده است دروازه تیم حریف را 23 بار باز کند و نام خود را جاودانه سازد.

 

به همین خاطر، لیونل مسی تمایل دارد تا در بهترین فرم خود مقابل حریف همیشگی تیمش ظاهر شود و به عنوان مرد کلیدی بلوگرانا در بازی امشب سوپر کاپ اسپانیا شناخته می شود.

 

هنوز خاطره آخرین الکلاسیکو رسمی مسی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از یاد مادریدی ها پاک نشده است زیرا در آن بازی با گل دقایق پایانی خود باعث پیروزی تیم کاتالان شد که خوشحالی بعد از گل او با نشان دادن پیراهن خود، در سراسر جهان پخش گردید.

 

اکنون دیگر نیمار بارسلونا را ترک کرده است اما زوج جدانشدنی مسی، ، همراه وی است و لیونل مسی می تواند بار دیگر بدرخشد و سرنوشت بازی را تعیین کند. با توجه به عدم حضور نیمار، بارسلونا کار سختی مقابل تیم مادریدی خواهد داشت و نقش مسی بسیار تعیین کننده خواهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.