پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کوتینیو , دمبله یا هر دو ؟ آیا آنها میتوانند جایگزین نیمار شوند ؟

کد خبر : 69306  |  زمان ارسال : دوشنبه 23 مرداد 1396
نظر شما چیست ؟

اختصاصی بارسا نیوز - انتقال 222 میلیون یورویی نیمار به پاری سن ژرمن فوتبال را تکان داد . عثمان دمبله و فیلیپه کوتینیو میتوانند جای او را پُر کنند یا نیمار بدون جایگزین است ؟

 

دمبله گزینه اول برای جایگزینی گرفتن پیراهن شماره 11 نیمار محسوب میشود و بارسلونا پایان هفته گذشته پیشنهادی 90 میلیونی ارائه کرد . دمبله حتی بر سر تمرین های دورتموند نیز حاضر نمیشود و تلاش دارد تا این انتقال هرطور که شده صورت بگیرد . سال گذشته او با 15 میلیون یورو از رن به دورتموند پیوست . دمبله 20 سال دارد . با توانایی هایش سخت نیست که بدانیم چرا بارسلونا به دنبال خرید اوست .

 

کوتینیو نیز وضعیت مشابه ای دارد . بارسلونا برای خرید او با پیشنهادی 100 میلیونی حمله کرده است . شرایط او کمی متفاوت است اما این بازیکن به همان اندازه بازیکن موثری محسوب میشود . او قبلا در لالیگا بازی کرده و این میتواند به موفقیت او کمک کند . اکنون اما سوال این است که بارسلونا میتواند یک یا هر دوی آنها را خریداری کند .

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول گفته موضوع کوتینیو از دست او خارج شده و تصمیم با مدیران است .

 

در حالی که دمبله و کوتینیو 2 بازیکن چشمگیر محسوب میشود , بارسلونا با موقعیت غیرمنتظره ای مواجه است . این حقیقت که نیمار غیرقابل جایگزینی است . چیزی که انتقال او را بیشتر خیره کننده میکند . ماند زمانی که گرت بیل از تاتنهام به رئال مادرید رفت و یا لوئیس سوارز برای پیوستن به بارسلونا اقدام به ترک لیورپول کرد .

 

شیوه حرکت نیمار برای ترک بارسلونا نیز تلخ است . تلاش های ناامیدانه برای دادن پیشنهادات مالی بهتر اما دیگر دیر شده بود . بارسلونا دیشب برابر رئال مادرید در سوپرکاپ در نیوکمپ به میدان رفت . بازی که با شکست سنگین شاگردان والورده همراه بود و این سوال را مطرح میکند که آیا نیمار بدون جایگزین است ؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.