پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تصمیم اورژانسی؛ کوتینیو و دمبله تا چند روز دیگر در بارسلونا !

کد خبر : 69357  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 مرداد 1396
بارسلونا تصمیم خود را گرفته است

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش نسخه امروز روزنامه اسپورت، بارسلونا پس از تایید خبر جذب پائولینیو با 40 میلیون یورو، تا چند روز دیگر کوتینیو و عثمان دمبله را نیز جذب خواهد کرد تا با سرمایه گذاری بیش از 200 میلیون یورو خود را برای فصل جدید آماده کرده باشد.

 

طبق گزارش اسپورت، بارسلونا برای کوتینیو و دمبله جدا از مبالغ پرداختی به صورت متغیر و شرایط موجود در قرارداد حدود 100 میلیون یورو را پرداخت خواهد کرد و این دستور فوری سران بارسلونادر جلسه روز گذشته بوده است.

 

پس از شکست بارسلونا مقابل رئال مادرید و پیغام بوسکتس برای تقویت سریع تیم، مدیران بارسلونا با حضور بارتومئو روز گذشته جلسه ای را در دفتر باشگاه ترتیب دادند که بحث اصلی روی وضعیت کوتینیو و دمبله بود.

 

 

مسئله قیمت؟

 

قیمت انتقال کوتینیو و دمبله موضوع بسیار مهمی است که بارسلونا باید دو باشگاه دورتموند و لیورپول را راضی کند معضلی که نیمار با انتقال 222 میلیون یورویی خود برای بارسلونا به وجود آورد وبدیت ترتیب احتمالا کوتینیو و دمبله گران ترین انتقال تاریخ باشگاه را رقم خواهند زد.

 

دمبله دشوار تر از کوتینیو

 

طبق گزارش اسپورت، اگر کوتینیو طی این هفته به بارسلونا منتقل گردد برای دمبله ممکن است که چند روز بیشتر با پرونده سنگینش در دورتموند زمان ببرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.