پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اولویت فراموش شده ؛ چرا بارسا پس از حمله به وراتی، اریکسن را نمی خرد؟

کد خبر : 69359  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 مرداد 1396
نیاز به جانشین ژاوی اولویت بود اما چه شد؟

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش ESPN، باشگاه بارسلونا با داشتن پول زیاد در حساب خود نیز با مشکل مواجه است چون با انتقال نیمار همه از 222 میلیون یورو نقد موجود در حساب آبی اناری ها باخبر هستند.

 

درحال حاضر فیلیپه کوتینیو و عثمان دمبله دردستور کار بارسلونا قرار دارند اما جدای از مشکل خرید آن ها با جلب رضایت باشگاه هایشان این بازیکنان مناسب بارسلونا هستند؟

 

تکلیف عثمان دمبله به عنوان استعدادی 20 ساله به عنوان جایگزین نیمار مشخص است تا مثلث تهاجمی بارسلونا را تشکیل دهد اما در پست هافبک نیاز بارسلونا چیست؟

 

کوتینیو مطمئنا بازیکن خوبی است اما فیلیپه کوتینیو نیز خصوصیت های قرار گرفتن در مثلث تهاجمی بارسلونا را دارد درحالی که نیاز بارسلونا داشتن هافبکی بازیساز از عمق زمین می باشد.

 

 

شاید گزینه بهتر کریستین اریکسن باشد که در سنت جیمزز پارک مقابل نیوکاسل خوش درخشید که در پیروزی 2-0 تاتنهام تمام خصوصیات مورد نیاز بارسلونا را به نمایش گذاشت.

 

اریکسن با توانایی استثنایی بازی سازی و البته بی سر و صدای خود بدون جلب توجه درون زمین می درخشد و بهتر است به پای صحبت اریکسن بنشینیم که درخصوص خود در سال گذشته گفته است:

من همیشه بازیکنی درحال گشت و گذار و پرتکاپو درون زمین بوده ام. این به این معنی نیست که دوست داشته باشم همیشه بدوم نه، دوست دارم توپ را بگیرم و بازی سازی کنم. اگر باهوش باشید نیازی به دویدن زیاد نیست. من هیچگاه بازیکنینبوده ام که بخواهم از پس 20 نفر بگذرم چون همیشه می خواستم بازیکنی باشم که توپ را در میانه زمین می گیرد تا موقعیت بسازد و در این کار آندرس اینیستا را خیلی تحسین می کنم.

 

اهداف بارسلونا

 

بارسلونا در حال تلاش برای جایگزینی نیمار است اما این تصمیم پس از خروج غیرمنتظره او از دید مدیران بارسلونا شکل گرفته درحالی که هدف اصلی نقل و انتقالاتی این تابستان بارسلونا جذب وراتی برای جایگزین کردن ژاوی بود که ناکام ماندند.

 

 

چرا مدیران بارسلونا اریکسن را اولویت قرار نداده اند؟

 

کریستین اریکسن احتمالا از دید مدیران بارسلونا هنوز در سطح بالای بازی حضور ندارد چون او همواره پس از سپری کردن نیم فصل نخست فوق العاده، در نیم فصل دوم دچار افت می شود پس تصور کنید اگر او در طول فصل خوب باشد چه بازیکنی خواهد بود.

 

دشواری جذب کریستین اریکسن و تقریبا غیر ممکن

 

شاید عجیب باشد که جذب اریکسن در حال حاضر باتوجه به زمان باقی مانده دشوارتر از کوتینیو و دمبله به دلیل رئیس سخت گیر تاتنهام دنیل لووی می باشد که کابوس هر باشگاهی برای مذاکره است و احتمالا در فرصت دو هفته ای باقی مانده غیر ممکن خواهد بود. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.